יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

בלוגולד 7 - הבלוג עבר דירה!


כבר שבע שנים אני כותבת את הבלוג 'החומרים הקטנים מהם עשויה השראה',

שבע שנים של צילומים, עיצובים, סרטים, טיולים, בגדים, צבעים והרבה יופי!

הבלוג תמיד היה המקום שלי לשתף, לתת המלצות על חוויות מחיי או לתעד ולשתף מסעות וטיולים בעיר הגדולה או ברחבי העולם כולו.

הוא היה איתי עוד לפני שהיה לי עסק, לפני שהייתי בעלת סטודיו, לפני שידעתי שאני יודעת לאייר.
הבלוג שלי תמיד היה ויהיה בית שני להשראה,
המקום שלי לכתוב, כמו שאני כל כך אוהבת.
המקום שלי לצלם ולתעד שזה הדבר שאני לא יכולה בלעדיו. 

7 שנים הבלוג גר בדירה שכורה ונפלאה שעיצבתי כמו שאני אוהבת.
והיום, בדיוק בחגיגות 7! הבלוג עובר מקום לדירה משלו, במקום הנכון והמדויק בו הוא צריך להיות, באתר שלי.
ביחד עם העסק שלי, הסטודיו, החנות
ומועדון הלקוחות שחלק גדול מכן, אני יודעת, התחילו כקוראות של הבלוג שלי.

אז כל התכנים שאתן מכירות ישארו במקום שהיו: 
http://inbalgibor.blogspot.com/

ומעכשיו, הבלוג יתעדכן באתר www.inbalgibor.com/blog

הזדמנות נהדרת לכתוב לכם ולכן תודה!
שאתם איתי 7 שנים!!! 
קוראים, מגיבים, מקבלים השראה מההשראה שלי.
תודה. זה לא מובן מאליו.

מבטיחה להמשיך לכתוב, לצלם, לשתף ולעורר השראה בדרך שלי.

ענבל 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...