יום שבת, 11 ביוני 2016

יומן החלומות שלי

כל שנה אני מחכה לרגע הזה, הרגע בו החנויות מתמלאות והמדפים נוצצים ואני הולכת לקנות את היומן השנתי שלי!
יש לי יומן מכיתה ד'. אי שם בגיל 10 הילדה המסודרת והמתוכננת שבי פרצה לאויר העולם וביחד עם הרבה דרייב ויצירתיות קישטתי וצבעתי יומן סתמי שאבא שלי קיבל לשנה החדשה בעבודה.
מאז ועד היום, אני מנהלת יומן שבועי, 
כן, תמיד הייתי עם שבועי, אני אוהבת לראות את השבוע פרוס לי מול העיניים.


במהלך השנים היו לי יומנים נהדרים אבל תמיד היה בהם משהו שחסר לי, לפעמים הגודל, לפעמים הכריכה, בדרך כלל העיצוב :)
והשנה אחרי הרבה שיחות עם הרבה חברות ולקוחות הבנתי שהגיע הזמן להגשים את ה-חלום שלי. יומן משלי!
חודשים של פיתוח,, עריכה ועיצוב יום וגם לילה של כל דף ודף.
בחירת הגודל המושלם לדעתי, הצבעוניות שאני כל כך אוהבת, הפונטים שיושבים לי בול ועושים לי נעים בעין וכמובן, כל איור ואיור שאיירתי ליומן. כל משפט השראה. הכל ביחד יצר את היומן השבועי של סטודיו ענבל גבור.


מוזמנים לחנות הסטודיו החדשה באתר המחודש
www.inbalgibor.com
 



ביומן 300 עמודים, תכנון שנתי, חודשי ושבועות צבעוניים, כל חודש בצבע אחר.
בכל חודש יש פוסטר השראה שאפשר לגזור מהיומן ולמסגר או לתלות על לוח ההשראה.
יש ביומן עמוד שלם ללוח השראה לתחילת השנה, כדיי שנוכל לראות את מה שאני רוצה להשיג. אני גוזרת ומדביקה תמונות השראה, וככה הלוח מול העיניים שלי ואני יודעת איך אני רוצה שהשנה שלי תראה.
בסוף כל שבוע יש דפי סיכום ותכנון.
דף סיכום שבועי זה הזמן בסוף השבוע לעצור ולכתוב את כל התובנות שהיו לי מהשבוע, מה למדתי ועל מה אני מודה השבוע, מה היו ההצלחות שלי ואילו רגעים משמחים היו לי.
זה עוזר לי להעריך את כל השבוע שהיה ולעשות לי סיכום בכתב של הכל. רצוי לעשות ביום חמישי כשסוגרים את שבוע העבודה או בשישי כשנכנסים לשקט של סופשבוע .
דף תכנון שבועי הוא בעצם דף כוונה. המקום בו אני כותבת את כל מה שאני רוצה שיקרה ושאשיג במהלך השבוע, כמו כן את כל המשימות החשובות לשבוע הקרוב.
זה המקום לכתוב בבהירות ודיוק את המטרות שלי, כי כשאני עושה מתוך כוונה ברורה של מה אני רוצה להשיג, התוצאות יהיו מוצלחות ומדויקות לי.

כי הצלחה היא עשייה עם כוונה!




בתחילת כל שבוע יש מקום לכתיבת הוויה, או תחושה איתה אני רוצה להתנהל בשבוע שלי, משפט קצר שמתחיל ב "השבוע אני.." וכאן זה המקום לכתוב על הכוונה המזוקקת שלי לשבוע הקרוב.השבוע אני בעשייה / השבוע אני בחופש / השבוע אני שמחה / השבוע אני אוהבת / השבוע אני רגועה וכו...



בכל ראש עמוד שבועי מחכה לנו משפט השראה שיהפוך לנו את הימים למעצימים ואופטימיים יותר ויעלה לנו חיוך גם ביום ראשון!






 

מה שאני אוהבת בעסק שלי הוא שאני מצליחה להגיע ללב של הלקוחות שלי עם המוצרים ולהכניס בהם עוד קצת שמחה ואופטימיות ליום-יום.
משפטים מעצימים, איורים משמחים ועיצובים צבעוניים שעושים נעים בעין ושמח בלב!
והיומן הוא הדרך שלי לשמח, להעלות חיוך בכל יום ויום, הוא כלי לעזור לכולנו להשיג את המטרות שלנו בעשייה מהנה, עם כוונה ובהצלחה, בכל שבוע ושבוע במהלך השנה! :)






מוזמנים לחנות הסטודיו החדשה באתר המחודש
www.inbalgibor.com



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...