יום ראשון, 7 ביוני 2015

השראת קיץ באינסטגרם - חגיגה של צבעים!




האינסטגרם הוא המקום הכי מעודכן שלי. אני מעלה שם תמונות בקצב מטורף, אין יום שאני לא מעלה לפחות 2 תמונות והכל בלייב!
אני נהנת לצלם, אני נהנת מהעריכה המוגזמת של הפילטרים ואני בעיקר נהנת להסתובב לראות צילוצים של אחרים.

אבל אפליקציית התמונות הזו היא גם מקום נהדר בשבילי לקבל השראה. 
ולכן, אספתי כמה פרופילים שהתחלתי לעקוב אחריהם ממש השבוע.

מוגש כשירות לציבור :)

לחצו על תמונת הפרופיל ותגיעו ישירות לפרופיל האינסטגרם המבוקש.





A photo posted by 🍦💖Sophie Loghman 🌈🎀 (@sophlog) on











A photo posted by Amy Chen (@amyventures) on




A photo posted by #colorventures (@colorventures) on
















A photo posted by Rachel Mae Smith (@thecraftedlife) on



A photo posted by Chelsea Foy (@lovelyindeed) on








A photo posted by Geraldine (@littlebigbell) on






A photo posted by Katherine (@katherinedorrington) on

ואם אתם עדיין לא עוקבים אחרי באינסטוש...
בואו לבקר

A photo posted by Inbal Gibor (@inbalgibor) on



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...