יום שלישי, 10 במרץ 2015

איפה אתם כותבים את הרעיונות שלכם?


כבר שנים שאני אוספת מחברות ופנקסים, בכל הגדלים, בכל הצבעים, עם שורות, חלקות, עם משבצות.. העיקר שיהיו יפות!
 השימושיות ביותר הן מחברות הסקיצות שלי, הן חלקות, בדרך כלל עם ספירלה, לנוחות מירבית ועם דפים נוחים לאיור וגם כתיבה.
אבל, מה קורה כשאני צריכה גם שורות לכתוב הרבה וגם דף חלק לצייר סקיצה?
לסדר את כל הרעיונות שלי על הדף, בשורות, במסודר וגם לצייר, לאייר ולהוציא ויזואלית את מה שאני רואה בראש.. ?
לא מצאתי לזה פתרון...עד היום בו עיצבתי את מחברת הרעיונות החדשה שלי.
שהיא המחברת הראשונה בארץ שהיא גם מחברת שורות וגם מחברת חלקה!







שאלתי חברים וקולגות כמה מחברות יש להם ואיפה הם כותבים את הרעיונות שלהם. התשובות היו מעורבות והמסקנה שהגעתי אליה : רעיונות באים מהר יותר על הדף!



המחברת עוצבה עם הרבה מחשבה על נוחות הכתיבה, היא קלה, עם ספירלה, יש בה 200 עמודים וכמו שציינתי, היא גם חלקה וגם עם שורות, כדי שיהיה לנו הכל מהכל.

להזמנות כנסו לחנות שלי 





אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...