יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

הצצה לסטודיו שלי

לפני שנתיים עוד ישבתי בעבודת השכירה שלי משוטטת בפינטרסט וחולמת על סטודיו משלי.
כתבתי על החלום לסטודיו כאן וכאן וכאן 
ואחרי כמעט 5 שנים שאני גרה בדירה החמודה שלי בתל-אביב אני יכולה להגיד, שהסטודיו שלי קרוב מאוד לחלום הגדול. ואני יודעת שככל שעובר הזמן אני מתקרבת עוד צעד ועוד אחד אל עבר החלום על הסטודיו הלבן והגדול.
אבל, גם אם אנחנו לא בדיוק בחלום המדויק שלנו, לפעמים זה חשוב לעצור, להסתכל מסביב ולהבין שהמקום בו אנחנו נמצאים הוא נפלא גם כשלעצמו.

קבלו צילומים שעשיתי שבוע שעבר לסטודיו. שמעורר בי תחושת הכרת תודה אדירה על כך שהצלחתי, בדירה התל אביבית הקטנה יחסית לייצר לי חלל עבודה ויצירה מלא השראה ותחושת עשייה!











אם מעניין אתכם לדעת מה אני עושה בסטודיו,
 מוזמנים באהבה להסתובב בסטודיו מבפנים: http://www.inbalgibor.com/

תגובה 1:

Lily80 אמר/ה...

מקסים....נראה מזמין וכיף לעבוד בחלל כזה!
לילך

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...