יום שלישי, 29 באפריל 2014

בשבילה- קהילה נשית מעצימה

ציוץ ציפורים ואויר נקי, זה הדבר הראשון שעולה לי שאני חושבת על ראש פינה.
בשנה האחרונה יצא לי לבלות לא מעט במושבה הקסומה בצפון בעיקר כי אחותי האחת והיחידה עברה להתגורר שם.
אחרי הבאלגן והרעש של העיר הגדולה, אחותי, איילת גיבור, הגשימה חלום אמיץ ביותר ועברה לראש פינה, לבית עם גינה מהחלומות ופתחה את הקליניקה שלה, בה היא מטפלת בהילינג קריסטלים, תטא הילינג ואימון אישי.
ואז ביום פסטורלי של אמצע החורף הנעים של הגליל, שתי נשים, איילת ונריה נפגשו והחליטו לפתוח את מרכז "בשבילה".

מרכז "בשבילה" נולד מתוך הרצון ליצור קהילה נשית ולהעניק ליווי אישי ובית חם ועוטף לנשות ראש פינה והגליל.
המרכז מציע מגוון פעילויות לנשים מתוך הבנה שכל אחת מכן נמצאת בשלב אחר בחייה והולכת על שביל אחר אל עבר יעד אחר .
הפעילויות נבנו מתוך אמונה שכולנו יכולות להיפגש יחד באמצע הדרך, בקרחת היער ולחגוג את הנשיות שלנו,
הנפש והגוף, להתעצם, לגדול ולהתפתח ביחד ולחוד.

במרכז "בשבילה" תוכלי ליהנות ממרחב בטוח שכל כולו מוקדש לנשים, מקום בו תוכלי להיות בדיוק מי שאת, לבחור מה ברצונך לעשות ולהרגיש בנוח ללכת בדרך שלך.


הכרות קטנה עם נשות המרכז


 ופעילויות המרכז


מוזמנות לבקר ולהכיר בעמוד הפייסבוק של "בשבילה":
www.facebook.com/bishvila.roshpinah

https://www.facebook.com/events/229792603884918/

לארוע בפייסבוק

לדף המרכז בפייסבוק


ובנימה יותר אישית, היה לי הכבוד לעבוד על המיתוג והעיצוב של המרכז מראשית דרכו. וזה היה פרויקט מרגש במיוחד בסטודיו. אישי, נשי וצבעוני, בדיוק כמו שאני אוהבת.

לעמוד הסטודיו

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...