יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

חמישי טיפוגרפי #130 - תחשבו שונה

ראיתי אתמול את הסרט JOBS על חיו של סטיב ג'ובס.



ובסוף הסרט הייתי עם דמעות בעיניים מהתרגשות, לא כי הייתה נשיקה בסוף הסרט, לא כי מישהו מת (טוב, הוא מת אבל לא רואים את זה..) אלא בגלל הגדולה שהייתה לסטיב ג'ובס, האומץ, אפילו השיגעון, ריגשו אותי עד דמעות.

כבחורה צעירה שבימים אלו עובדת קשה כדיי לצאת לעצמאות, לפתוח רישמית את הסטודיו שלי ולעשות את ה-דבר הזה שאני חולמת עליו כבר שנים, כמישהי שכבר שנתיים משקיעה ומשקיעה כדיי לייצר מוצרים ייחודיים, מקוריים שבאים לי מהלב, לא יכולתי לא להזדהות.

מכאן : http://ghost301.deviantart.com/art/Crazy-quote-16-9-276078232?q=gallery:apple-designs/33125236&qo=1
יש בסרט כמה ציטוטים שדיברו אליי, נגעו בי והחדירו בי עוד יותר מוטיבציה ממש שיש לי כבר.
אם תחפשו בפינטרסט או אפילו בגוגל ציטוטים של סטיב ג'ובס תמצאו המון.

יש כמה ציטוטים שאהובים עליי ביותר.
מכאן: https://www.etsy.com/listing/121833479/18x24-steve-jobs-quote-print?utm_campaign=Share&utm_medium=PageTools&utm_source=Pinterest

מכאן: http://www.pinterest.com/pin/171418329540494733/


בסרט מדברים הרבה על מקוריות, על חדשנות, על הפרטים הקטנים שעושים את המוצר לייחודי ביותר וכך הנחשק ביותר. כל האמונות שהיו לסטיב ג'ובס נראות בסרט ומוכחות לנו כל יום במוצרים של אפל, שללא ספק הם שיא החדשנות ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בעולם.
חשבו באפל על הכל, בכל מכשיר, בכל מקש, ובימינו גם בכל ממשק, בכל תזוזה.

הסרט גרם לי להעריך מחדש חדשנות, שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, ושאפתנות למצויינות ולא פחות.
אם עד היום עבדתי קשה כדיי לעצב ולייצר מוצרים ועיצובים ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי, הרי שהחל מהיום, בכל יום, אנסה להיות יותר טובה מהיום שעבר!


ולסיכום, משפט שכתבתי לחברותיי בקבוצת הבלוגריות בה אני חברה.
משפט שהולך איתי כבר חודשים ומעודד אותי ליצירה ממורכזת, נכונה, אמיתית ואותנטית.

"השווי את עצמך לעצמך. לא לאחרים."

מצורף גם סטיקר שעיצבתי לחברותיי. שתלוי אצלי בסטודיו ומתזכר אותי כל בוקר, להיות אני.
יותר טובה משהייתי אתמול.


*ניתן לשמור את הסטיקר ולהדפיס אותו ** לשימוש פרטי בלבד

---------------------------------------------------------------------------


אז בנימה אופטימית זו, תחשבו שונה, תחשבו כמו שרק אתם חושבים ותהיו נאמנים לעצמכם.

חמישי שמח!

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

ענבל יקרה, את באמת מרגשת. את ככ מכוונת מטרה, ככ בוגרת, יודעת מה את רוצה, ואמיתית! זה כיף. את תצליחי במה שאת רוצה כי יודעת מה המטרה ואיך להגיע אליה. המשפט שאמרת להשוות את עצמך לעצמך, לא לאחרים, זה משפט קבוע אצלי כשאני מדברת עם הילדים שלי. תמיד אני מנסה לגרום להם להבין שההצלחה שלהם, ההתמדה, הלימוד הוא בהשוואה לעצמם, לא לאחרים. אנחנו צריכים לדעת שאנחנו עושים הכי טוב, בהשוואה לעצמנו, ואף פעם לא לאחרים. רק ככה נהיה כנים עם עצמנו, ונתקדם באמת. לא בהשוואה, או לעומת מה שהאחר עושה. בהצלחה!

inbal gibor אמר/ה...

תודה ציפי יקרה!
את מרגשת אותי בכל תגובה :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...