יום שני, 23 בספטמבר 2013

שני דפוס ונייר - תכירו: Clowns & Crowns




את ליאת מ  Clowns & Crowns  הכרתי דרך דפי הפייסבוק.
ככה פתאום צצו להם איורים שובי לב ומוצרי נייר מיוחדים שפשוט לא יכולתי להתעלם מהם והייתי חייבת להכיר יותר את המאיירת שמאחורי הקסם.


 ליאת מספרת לי קצת על עצמה בראיון מיוחד לבלוג:

ספרי לי קצת על עצמך, בת כמה, איפה את גרה? 

שמי ליאת סמרפילד בת 31, אמנית ואמא במשרה מלאה,
גרה ועובדת בסטודיו הביתי שלי בקציר ובעלת עסק למוצרי נייר בעבודת יד בשם Clowns & Crowns.


מתי התחילה התשוקה לנייר?


התשוקה שלי לנייר התחילה בגיל צעיר מאוד עוד כשאספתי מכתביות ומפיות נייר, והתפתחה בזמן לימודי האמנות בתל חי שם יצרתי הדפסים וניסיתי טכניקות רישום שונות.


איך הכל התחיל? 


את הליצנים שלי התחלתי לאייר יום אחד על פיסת נייר שהייתה בהישג יד ומאז בכל יום אני מציירת את העולם של Clowns & Crowns בתוך האיורים שלי אלמנטים קטנים המסמלים ניידות, ריחוף, שעשוע, חיפוש אחר בית ותנועה במרחב.


איך נבחר השם Clowns & Crowns ולמה דווקא באנגלית?


השם Clowns & Crowns מורכב מדמות הליצן ומסימן הכתר שמופיע ברוב האיורים (כתר שהוא בעצם אוהל קרקס) ונכתב באנגלית משום שיש לי קשר חזק לשפה ואני חושבת באנגלית כל חיי.

מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?

בזמני הפנוי אני נהנת לטייל קרוב ורחוק אני אוהבת תנועה!

מה את מתכננת לשנה החדשה של Clowns & Crowns?


בשנה החדשה שבאה לטובה אני מתכננת עיצובי מוצרים חדשים, מוצרי טקסטיל וגם נמצאת בשלבי עבודה להוצאת קלפי השראה ויצירה. השנה גם אעביר מספר מוצרים לדפוס - כיום כולם נעשים בעבודת יד!




תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן, מי מעורר בך השראה?


את ההשראה שלי אני מקבלת בעיקר ממעצבי אופנה ובעיקר קרל לגרפלד.
בארץ אני מקבלת המון השראה מיוצרות שהן גם אמהות כמוני ובמיוחד מחמוטל אלעד "חמוטלת".
אני מאחלת שנה טובה לכולם שנה של תנועה וחופש, שמחה, קלילות והמון יצירה:)


תודה לך ליאת על ההכרות הנפלאה ועל שחשפת אותנו לעולם שכולו ליצנים ועננים!! עכשיו ללא ספק בא לי לקום מהמחשב ולרקוד עם העננים לצלילי מוזיקה נעימה!

לעוד ליצנים והשראה כנסו לדף  של  Clowns & Crowns בפייסבוק
ליאת מעלה תמונות גם מתהליך העבודה הידני שלה וזה פשוט מהנה לראות..



לחנות של Clowns & Crowns בETSY

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...