יום ראשון, 28 באפריל 2013

איך לארוז מזוודה בהנאה



איזה כייף, יש לכם כבר כרטיסי טיסה, עוד כמה ימים אתם מגיעים לנתב"ג ועכשיו נשאר רק עוד משהו קטן אחרון...
לארוז.
אני לא יודעת איך העניין אצלכם, אבל אני אוהבת לארוז. לפרוק קצת פחות.
אבל לארוז זה נפלא, יש תחושת אופטימיות והתרגשות באויר, המוח מתחיל להריץ כל מיני הופעות ושילובי בגדים בראש ואני כבר רואה את עצמי מתהלכת בקלילות בשמלה עם משקפי שמש ומצלמה ברחבי העיר הזרה שמחכה לי.
אבל לפני כל הפנטזיות, צריך להיות מציאותיים ולחשוב טוב, איך אורזים נכון.
התר היא דיילת שמראה בפשטות, איך היא אורזת (המון!!) בגדים בטרולי קטן שאפשר להעלות למטוס.
http://www.nytimes.com/slideshow/2010/05/06/business/businessspecial/20100506-pack-ss.html


ובשביל להיות קצת יותר פרקטיים  הכנתי לכם נקודות חשובות שצריך לחשוב עליהם לפני שאורזים, הפקה שתעשה לכם חשק בעיניים ורשימה אחת שתהפוך את הכל ליותר מעוצב ומהנה.. וגם..הפתעה אחת בסוף הפוסט!

* מזג אויר- הדבר הכי חשוב שצריך לבדוק לפני שאורזים הוא מזג האויר במקום אליו אנו נוסעים, אם אנחנו מטיילים ליותר מיעד אחד, יש צורך לבדוק מזג אויר בכל מקום ובכל זמן, כדיי שנוכל להערך לקור או חום או שניהם.

* רשימות, אין כמו רשימות. דף אחד בו הכל מרוכז, כדיי לא לשכוח כלום. להוסיף כל מיני דברים שעולים בראש, לסמן וי על כל מה שארזנו כבר.

* שקיות- אל תשכחו לארוז דברים נוזליים בתוך שקית אטומה. זה לא כל כך נחמד לפתוח את המזוודה ולגלות שכולה שמפו אחד מרוח.

* דברים יקירי ערך- תכשיטים, מצלמות, וכל דבר ממש חשוב, עליכם, בתיק עליה למטוס. ביחד עם סט בגדים ותרופות למקרה שמשהו קורה למזוודה.

קבלו את ההפקה האחרונה של הבלוג לטובת חודש הטיולים שאוטוטו נגמר לו..
הפקת צילומים קטנה שתעשה לכם חשק לארוז מזוודה מאוד גדולה!







את הפנקסים המתוקים שאתם רואים בהפקה אפשר למצוא עם עוד ים מוצרי נייר מעוצבים אצל יולטה בחנות.
המוצרים מגיעים היישר מקוריאה הרחוקה מחברה בשם Paperways  יש כמה וכמה סטים של טיולים, גם גודל הפנקס מותאם בדיוק לגודל דרכון ויש בו עמוד אחד ובו ניתן לכתוב את כל הפרטים, כדיי שלא יאבד.




כשאני מתחילה לארוז מזוודה, אני תמיד מתחילה ברשימה. דף אחד שמרכז את כל מה שאני צריכה לקחת שכמובן תמיד אני מוסיפה לו עוד כמה כוכביות שאני נזכרת - לא לשכוח..
קבלו את רשימת 'ארזת לבד?'



אז הבטחתי הפתעה!!

מוזמנים להיכנס לחנות הסטודיו ולהוריד לכם בהורדה מיידית את הרשימה להדפסה ביתית.
לחצו כאן להורדה מידית


מאמינה שהרשימה תהיה לכם שימושית ביותר.


יאללה, בואו נארוז. ונצא לטיול! :)



2 תגובות:

חתולי8 אמר/ה...

איזה כייף של רשומה!! כבר עשיתי לייק.....
תודה:)

Hug אמר/ה...

איזה רעיון נפלא!!!
יש! איזה כיף לנו 3>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...