יום חמישי, 21 בפברואר 2013

חמישי טיפוגרפי #121

היה לי שבוע ארוך, לא קל ועמוס מאוד, מזמן לא הייתה לי תקופה כל כך עמוסה, ולרגע חשבתי שאני לא זוכרת איך מתמודדים עם העומס, אבל התברר לי מהר מאוד, שגם הגוף וגם הנפש שלי זוכרים איך להיות חרוצה, עמוסה ולהישאר מאוזנת ומפוקסת. (ואל תחשבו לרגע שמתמודדים עם תקופות כאלו לבד, זה המקום לציין: אחותי, אין עלייך!! את הקיר התומך שלי  555 :)

אז אמנם פורים מתחיל היום, אבל אני כבר לגמרי בראש של פסח, ממש בקרוב, תספרו עד 5 (ימים) אני משיקה את קולקציית האביב של דברי דפוס, מס' 3 במספר, עם אוסף ברכות מיוחד לחג וגם כאלו מיוחדות לימים משמחים אחרים.
אז, לפני שאני נכנסת לעוד יותר לחץ לקראת החג, אני מנצלת את סוף השבוע עמוס המסיבות והחגיגות בעיר הגדולה ומזכירה לעצמי, תמיד, לאזן בין ביזנס לפלז'ר.

קבלו פוסטר טיפוגרפי, נפלא בעיצובו, שעושה כבוד לאופנת הדגלים, מהפנט בשימוש המעניין בטיפוגרפיה ומתזכר נפלא שבחיים צריך לדעת לאזן.



הפוסטר מהאתר החיובי הזה

את הציטוט המדויק שבפוסטר כתבה לפני יותר מ-40 שנה,  Eileen Caddy , איילין קאדי, סופרת ומייסדת קרן פינדהורן.

והנה עוד משהו שמתאים בול לסופשבוע הפורימי הזה




פורים שמח!!!





אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...