יום חמישי, 3 בינואר 2013

חמישי טיפוגרפי #118

בעברו הרחוק של הבלוג שלי (אי שם ב 2010) כתבתי  שני פוסטים על האתר והמגזין Uppercase.
דבר לא ימנע ממני לכתוב עליהם שוב. :)

הם מוציאים מגזין מהמם ביופיו! ורק על כך מגיע להם עוד פוסט...
אני מחכה ליום שאוכל להרשות לעצמי לקנות לי עותק , אחד לפחות, של אותו מגזין, להרגיש את הנייר ולהריח את הדפוס של אותו יופי מעוצב.



הבלוג שלהם מלא כל טוב, ההתעסקות שלהם עם אותיות, עיצוב ומכונות כתיבה פשוט עושה טוב.
כל סרט קטן של דפוס או צילום תהליך עבודה אחר, הוא פשוט כמה רגעי אושר.


ברגע שאני נכנסת אליהם לבלוג, פתאום הכל נרגע, זו מין תחושה שמגיעה אליי רק שאני נמצאת בבלוג שאני ממש אוהבת או מסתובבת בלוחות מעולים בפינטרסט.
זו תחושה של בית, של שלווה, כמו להיכנס למקום שאני יודעת שהוא המקום שלי.
שיש בו את הדברים שמעניינים אותי, התמונות שמעוררות בי השראה והעיצוב והיופי אליו העיניים והמוח שלי רגילים ואוהבים.
קראתי לא מזמן שכתבו למישהי בפייסבוק, 'איזה כייף לך שאת כל היום מוקפת סביב דברים כאלה יפים' והבחורה ענתה לה.. 'לא מוקפת, מקיפה את עצמי סביב דברים כאלה יפים'. ובאמת.. לדעתי זה משפט מכונן לכולנו.
אנחנו, אני ואתם, קוראי היקרים, שמחפשים את הדברים האלו שגורמים לנו לתחושת שלווה ונעימות, שהיופי והעיצוב הוא חלק גדול כל כך מחיינו, היופי אמנם תמיד סביבנו, בכל מקום, גם באמצע הפארק או במקום ללא מחשב או אייפון.. אבל בשביל שחיינו יהיו מלאים ברגעים של עיצוב ויופי, לא מספיק רק לראות את היופי בכל דבר, חשוב ליזום, ולהקיף את עצמנו באותם דברים יפים שמעוררים בנו השראה וגורמים ללבנו להחסיר פעימה.

לכן, ממליצה לכם, להיכנס לסיבוב בבלוג של Uppercase, ולחוות כמוני כמה רגעי התרגשות מתהליכי הדפוס, השימוש באותיות בצורה היפה ביותר ובעיקר, לתת לעצמנו, כמה דקות של השראה.



אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...