יום שבת, 22 בדצמבר 2012

DIY : שרשרת / סיכת פפיון

כבר שנים שאני פוקדת את 'אבגד' כמעט כל שישי פנוי.
אני תמיד מקבלת השראה רק מלהסתובב בחנות, אין ספור שרשראות, זהב וכסף מתערבבים שם ממש טוב יחד.
חוטים מכל הצבעים, צורות מיוחדות וחומרים לכל דבר העולה בראשי.
אי שם בשנות 2010, מצאתי באחד המדפים הגבוהים בחנות, פפיון קטן ומוזהב, הסתכלתי עליו וישר ידעתי, הוא יהיה שרשרת.
וכך היה.
כבר שנתיים שאני עונדת את השרשרת ואפילו הכנתי אחת לאחותי. ואתמול, בשישי גשום במיוחד, נכנסתי שוב לממלכת היצירה הזו והחלטתי שהגיע הזמן שאשתף גם את הקוראות היקרות שלי בקסם הזה שנקרא DIY.


התליון הוא קטן ומוזהב, פשוט העברתי שרשרת פליז מוזהבת בין הלולאות של הפפיון, מה שמחזיק את הפפיון יפה ובאמצע.
וזהו, השרשרת מוכנה.
פשוט, לא?


יש לי חולשה לפפיונים. כבר כתבתי על זה בעבר.
זו צורה כזאת חמודה, כזאת אלגנטי ויחד עם זאת, ילדותית ומתוקה.
משהו בפפיון גורם לי ישר לחייך  :)
במיוחד אם זה משולב עם סיכה וצעיף מיוחד, או עם ווסט מגניב.
לכן, במיוחד לימי החורף והשכבות, קבלו מדריך קצר להכנת סיכת פפיון:






הדבק שאני משתמשת בו , הוא ה- E-6000, ההדבקה, נוחה, מהירה, ואפשר אחרי ההדבקה להזיז את הסיכה כרצונך.

כמובן שכמעט כל סיכה יכולה בקלות להפוך לתליון לשרשרת, פשוט מעבירים שרשרת תואמת בין הסיכה ויש לכן שרשרת פפיון.

מקווה שעשיתי לכן חשק לקצת פפיונים ויצירה.

שיהיה שבוע מלא השראה

ענבל











אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...