יום רביעי, 30 במאי 2012

מסיבת השראה- פתק הבהרה


רבים שואלים אותי במשך החודש האחרון למה אני עושה את מסיבת ההשראה?
מה יוצא לי מזה?
אנשים פוגשים אותי ושואלים בתדהמה, מה , לא עולה כניסה?
ומי משלם על כל החומרים? אז מה את מרוויחה?
אז, לכל מי שהתעורר בתוכו ספק ישראלי, חשש ממניפולציה, או סתם חוסר אמונה בסיסי ברצון לעורר שמחה באחרים..
מסיבת ההשראה היא חינם לגמרי!
הרווחים שלי מהמסיבה יהיו אהבה והשראה!
שני הדברים היקרים ביותר בעולם לדעתי.
אני מקווה גם להרוויח חברות חדשות, כמה רגעי אושר והגשמה ועל הדרך אולי גם ארוויח חיוך או שניים.
אז כמו שכבר ציינתי ואציין בשנית.
הכניסה חופשית!
לא רק לנשים! למרות שכתבתי לרוב בלשון נקבה.
הכניסה לגברים מותרת ואפילו מומלצת.
כי תחשבו שניה, מתי בפעם האחרונה עצרתם וחשבתם מה מעורר בכם השראה, מתי גזרתם עיתונים והדבקתם פיסות בד על לוח שהוא רק שלכם?





מחכה לכולכם עם חיוך גדול.

יום שישי, 1.6. 10:00 בבוקר, פארק הירקון.
ממש ליד בני דן פינת ויצמן.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה רעיון! איזה כיף לכן!

הגריטה-hagar am אמר/ה...

נראה מגניב. אולי בפעם הבאה :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...