יום חמישי, 2 ביוני 2011

חמישי טיפוגרפי #66

בוקר טוב יקיריי וקרואיי!
כמו בכל בוקר חמישי גם אני קמה שמחה מהמיטה, מתלבשת מהר ויוצאת מהבית כדיי להתחיל את יומי האחרון בשבוע העבודה שלי.
כמו בכל בוקר חמישי, אני חושבת כבר בדרך באיזה פוסט טיפוגרפי אפנק אתכם היום.

השבוע יצא לי לחשוב על פחדים,
הפחדים שלנו הם חלק מהחיים, זה חלק ממה שעושה אותנו חזקים יותר, להתגבר על הפחדים.
חשבתי השבוע, מה עוזר לנו להתגבר על פחד, מה עוזר לנו להסתכל לפחדים שלנו בעיניים ולרוץ לקראתם.
איך משתיקים את החששות שרצות בראש, איך מתגברים על חרדות ורצים קדימה עם כל המוטיבציה והרצון שיש לנו.
איך?
אני אספר לכם כשאצליח.
אני מאמינה שאצליח לכן אני מתחילה לחשוב שאמונה זה העניין.
אמונה וביטחון בעצמך. שאתה רוצה, שאתה יכול ושאתה תצליח!




מכאן

המשך יום מקסים ומלא השראה,אמונה והצלחה!

ענבל

תגובה 1:

miki steiner אמר/ה...

מקסים! חייבת לזכור את זה, וליישם! תודה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...