יום שבת, 1 בינואר 2011

מוחות מבריקים חושבים דומה ?!

לפני מספר שבועות הוחלף הלוגו של ערוץ 10
אם לא שמתם לב.
הוא הוחלף ונראה כיום ככה:


חיפשתי מי עיצב את הלוגו, אבל גוגל לא עזרו כל כך.
אם אתם יודעים מי עיצב אותו, בבקשה רישמו לי כדיי שאוכל לתת את הקרדיט המתאים.
אבל, לא על העיצוב המקסים רציתי לדבר..אלא על הדימיון המדהים לפרויקט גמר שלי שעיצבתי לפני כשנה באוניברסיטת NBU שבסופיה, בולגריה.

קבלו את הפרויקט שלי:


כמובן שאני לא חושבת שיש לי בעלות על חמישה עיגולים ושקיפות ביניהם.
כנראה שאני לא הראשונה שחשבה על זה.
אבל אתם חייבים להסכים איתי שיש דמיון גם בבחירת הצבעוניות.

ת'אמת, נחמד לחשוב שעיצבתי משהו מודרני וכל כך עדכני (שנה לפני :)

מה אתם אומרים ? יש דימיון?


שתהיה שנה אזרחית טובה ושבוע טוב :)

ענבל

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כן ,
דמיון רב , יפה לך , אנסה לברר לך מי המעצב.

ציפי לוין אמר/ה...

הי ענבל, זה באמת דומה.....אז כמובן שאת יכולה לקחת קרדיט!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...