יום שישי, 13 באוגוסט 2010

Happy 25 Birthday To ME :)

יש לי יומולדת.. השמחה רבה!!
כן ,אני אוהבת את יום הולדתי.
תמיד אהבתי.
לפעמים יותר, לפעמים פחות, אבל תמיד שמחתי באותו היום.
אולי בגלל שכל חיי הזכירו לי ועדיין מזכירים לי כמה ברכה ושמחה הבאתי כשנולדתי ואני אסירת תודה על הגעתי ועל האושר שהבאתי.. ואני בעצם לא עשיתי כלום :) פשוט, לא?

אז לקראת היום מלא הבלונים, עוגות וחגיגות 25 קייצים חמים ביותר.. (בכל זאת, אמצע אוגוסט)
הנה אוסף השראה מיוחד ליומולדת שלי..




וקצת בלונים


ואיך לא..
ה-פ-ת-ע-ה!!


אני מאחלת לעצמי להמשיך לאהוב, את עצמי, את משפחתי את סביבתי הקרובה וגם סתם את הסביבה.
לאהוב את מה שאני עושה ולאהוב לא לעשות כלום.
לדעת להנות מרגעים קטנים של אושר שחומקים לנו בין חיי היום יום.
להמשיך ליצור ולא להפסיק, אף לא לרגע, להיות יצירתית.
לתכנן מטרות לעתיד אבל לדעת לחיות בהווה.
לצאת, לבלות, לרקוד, לשיר, לצחוק, לשתות, לחבק, לנשק, לבחון, לנדוד, להשתקע במקום.
לשאול, להתעניין, להקשיב, להשתדרג, להתפתח, ללמוד, לקרוא, לצייר, לצלם ,לעצב כל הזמן
ובעיקר לעשות הכל עם חיוך על השפתיים, אהבה בלב ומוזיקה ברקע.



יום מקסים וחגיגי!!
וסוף שבוע מוצלח לכולם!!

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...