יום שלישי, 27 ביולי 2010

רשמים מסופיה, בולגריה #8 - טיפוגרפיה בולגרית

זה מה שהולך שם מבחינת טיפוגרפיה, אמצלמה שלי לא הפסיקה לצלם, ולא בגלל שהיו דברים יוצאי דופן..
זאת אומרת היו, אבל עצם היותי במקום חדש, לא מוכר, גורם לרצון שלי לתעד להשתגע ולהביא השראה ממקומות חדשים עושה לי רק טוב..
קבלו את כל האותיות והמילים קצת בולגרית והרבה אנגלית..
פרסומת למק





ועכשיו לעיצוב טיפוגרפי מרשים ביותר:
הבניין כולו מעוצב ככה שאם אתה עובר במקרה ברחוב, אתה לא יכול שלא לעצור (ואנשים משוגעי אותיות כמוני) לצלם, כמובן.



נכון שזה מרשים בטירוף?



מגוון לוגואים מוצלחים ביותר


גלריה באמצע פארק שככל הנראה כבר לא מתפקדת כגלריה, אבל הויטראז'ים היו מעניינים.

אפילו על הלוח חתימות של המנקות שרותים יש עיצוב ולוגו מוצלח.
סופיה לא מאכזבת בענייני עיצוב.

המונית של בונד, ג'יימס בונד.



אחת החנויות היותר מוצלחות בסופיה, הייתה, כמה מפתיע: New Yorker

הבגדים זולים ופרקטים והעיצוב.. מאוד טיפוגרפי.


אני צריכה לציין שאני רוצה כזה קולב לחדר (?!) :)


כבוד לארוחת הצהריים הכמעט תמידית שלנו..


שדה התעופה של סופיה


הייתה טיסה נעימה (בהלוך, בחזור לא משהו). חופש מהנה וטיפוגרפיה ללא הפסקה!! :)

ממשיכה בסדרת הרשמים..
עוד מעט נגמר אם נמאס לכם.
ניפגש בקרוב..
ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...