יום שישי, 18 ביוני 2010

Michael Buble



כשהתחלתי לכתוב את הבלוג והייתי צריכה לעצב לו כותרת ועיצוב כולל לכל הבלוג התלבטתי מאוד מה יהיו הצבעים ואיזה עיצוב או תמונה יהיו ה-בלוג שלי.. ולא לקח הרבה זמן עד שהבנתי שמהות ההשראה שלי מתרכזת בציור אחד שלי.. להלן הדיסק הפורח שלי שמלווה את הבלוג ומלכתחילה הוא היה צהוב וזה מאוד התאים לי כי אני וצהוב מסתדרים מצויין בימים אלו. למרות שליבי תמיד ישאיר מקום חם בלב לכתום. :)

מה שכל כך מאפיין בציור הזה את ההשראה אותה אני שואבת מאין ספור מקורות זה שמקור השראה אחד אף פעם לא מאכזב. תמיד מרומם את רוחי, מכניס בי מוטיבציה אם חסר, מעלה חיוך,
מביא רעיונות ועושה הכי טוב על הלב- מוזיקה.

אז הפוסט היום מוקדש לאחד והיחיד, שעושה לי נעים בכל שיר, בכל שורה, בכל מנגינה.
                
                        Michael Buble 

למי שלא מכיר מייקל בובלה הוא זמר קנדי שהתחיל כזמר סטנדרטים וקאברים של סווינג וג'אז.
והתפתח לזמר בינלאומי שרוב הלהיטים שלו הם שירים מקוריים שלו כמו home, everything, haven't met you yet ועוד..

בימים אלו עלו לרשת מספר קטעים מתוך הופעה באנגליה..


And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, you make me sing.
You're every line, you're every word, you're everything

אין לי מילים על שניי השירים האלה.. פשוט תהנו כמו שאני נהנת כל פעם מחדש!!

אחכה בסבלנות עד שגם מייקל יחליט להופיע בישראל..או שבסוף אתייאש ואסע לחו"ל להופעה שלו באירופה.

סוף שבוע מלא מוזיקה והשראה

ענבל

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...