יום חמישי, 15 באפריל 2010

חמישי טיפוגרפי #5 - איך לתפור שמיכת ציטוטים

אז היום, אני מקדישה את הפוסט הטיפוגרפי של יום חמישי לשני בנים יקרים לי מאוד, שאחד מהם חוגג היום יומולדת, והשני חגג לפני חודש, ושניהם נסעו לי לחו"ל.. שניי חבריי הטובים ביותר- רון וקובי!

ממש לפני שהם טסו להם אי שם להרי נפאל וערבות פרו (בהתאמה) הכנתי להם מתנה קטנה, גם לנסיעה וגם לימי הולדת שאני לא יכולה לחגוג איתם השנה..
אז קבלו את שמיכת הציטוטים!!

השמיכה מלאה בציטוטים של שירים של הביטלס. ציטוטים כמו
all you need is love
we can work it out
straweberrt fields forever
ועוד טובים אחרים..

הציטוטים הודפסו על נייר מיוחד שניתן לגהץ על בד כותנה . הם גוהצו על בד לבן, נגזרו במרובעים, ונתפרו במכונת תפירה בתפרים שונים ובזויות אלכסוניות ביחס לשמיכה..


אני מקווה שהשמיכה מחממת את יקיריי בלילות הקרים ומבדרת אותם בנסיעות הארוכות בדרום אמריקה ובמזרח..

אוהבת ומתגעגעת
ענבל


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...