יום רביעי, 25 במרץ 2015

המכירות השוות לקראת פסח


יש שני חגים בשנה בהם אין מצב לבוא בלי מתנה.
ראש השנה ופסח. וכמו בכל חג, תמיד אנחנו רוצים להפתיע, לרגש, לשמח.
אני אישית נהנת להביא מתנות כל ימות השנה, אני אוהבת לפנק בלי סיבה, אבל בחגים זה עוד יותר כייף, גם כי יש אוירת חג וכולם בתחושת נתינה יותר גדולה וגם כי כל המשפחה ביחד ויש מלא אהבה!
עוד סיבה משמחת לקנות מתנות בחגים, זה כל המבצעים, המכירות והמתנות המיוחדות שצצות פתאום.
ולכן, כשירות לציבור, אספתי לכם את כל המכירות השוות לקראת פסח.

בראש ובראשונה, אני שמחה לשתף אתכם שביום שישי הקרוב, ממש חמישה ימים לפני החג, אני פותחת את הסטודיו שלי ועושה מכירה ביתית אינטימית ללקוחות האהובות והאהובים שלי שגרים באזור המרכז.
גם כדיי לחסוך את הזמן והכסף של המשלוח ובמיוחד כי זו הזדמנות מצוינת לבוא לבקר בסטודיו, לראות מאיפה אני עובדת, איך נראים חיי הצבעוניים מחוץ לעדשת האייפון באינסטגרם ובעיקר להיפגש בלייב, והרגיש את אוירת החג ביחד.

לארוע בפייסבוק ---> https://www.facebook.com/events/1422525824710286/



גם הסטודיו המהמם של טווילינגן פתוח לקראת פסחלארוע בפייסבוק


ואם חשקה נפשכן בבגדים ואקססוריז מכמה בנות עם סטייל משובח
לארוע *מכירה ביתית מושלמת*

אם במקרה אתם מסתובבי בשינקין לקראת החג, יש כמה מקומות לעצור בהם...




שימו לב לתאריכים, החנויות עוברות שינוי ומתחלפות ביניהן. אם בא לכם וינטג' מהרו עד יום שישי לחנות הפופ-אפ של מיטל מנדוניה ומורן מוינטג' האנטר.
ואם בא לכם מתנות למשפחה, החל מה-29.3 גם בשינקין 33, ת"א, תמצאו מגוון מתנות לכל אחד ואחת.

לארועים השונים, לחצו על התמונות ללינק.




 אוסי גלבוע מארחת אצלה מכירה במושב לוזית.
רק מהתמונות שאוסי מעלה מהמושב שווה לנסוע לראות את המושב.


גם לצפוניים יש כמה אופציות מהנות

מפעם מארחות תכשיטים וסבונים לקראת החג וזה עוד תירוץ מעולה לקפוץ לחנות המהממת של בנות מפעם
לארוע בפייסבוק









 בקיבוץ הזורע יש שילוב מצויין של כל מה שהבית שלכם צריך כדיי להתחדש לקראת האביב



מקווה שתמצאו את כל המתנות שקיוויתם למצוא במכירות השונות.

מאחלת לכם חג מלא בנתינה, אהבה ושמחה!

תגובה 1:

לילך- J'aime מתנות משמחות אמר/ה...

וגם בירושלים יש מלא דברים שווים אצלי בחנות :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...