יום חמישי, 12 במרץ 2015

חמישי טפוגרפי #136

קליגרפיה תמיד ריתקה אותי.
אם אני מעריצה מעצבי פונטים, אז אנשים שיודעים "לצייר" אותיות ביד, מדהימים אותי באותה מידה!
קליגרפיה זו אומנות עתיקה של כתיבה ציורית וקישוטית של הכתב. היא התחילה הרבה לפני הדפוס ובימינו מקבלת מקום כבוד בעולם החתונות האמריקאי ומוצאת את עצמה כהשראה בעיצוב הגרפי הממוחשב.

מצאתי כמה סרטונים מעוררי השראה על קליגרפיה

הראשון, שריגש אותי ביותר, מהפריים הראשון של הקפה תוך כדיי מוזיקת הג'אז עם בילי הולידיי האהובה ועד האות המצויירת האחרונה בסוף.
הכל בסרטון הזה מושלם.
Calligraphy & Lettering '14 from Ged Palmer on Vimeo.


הסרטון השני מראה הדרכה על איך להכין כרטיסי שמות לשולחן מעוצב, עם שימוש בצבעי מים וקליגרפיה של השמות.
DIY Calligraphy Place Cards from Be Inspired PR on Vimeo.


והשילוב של זהב, נייר וקליגרפיה עושה לי את זה ובגדול!

You're Invited... // Plurabelle Calligraphy from Plurabelle Calligraphy on Vimeo.



בימים אלו אני מחפשת קורס קליגרפיה בעברית. אני בטוחה שיש אנשים שמלמדים את זה פרטית. אם אתם מכירים, אשמח להמלצות!!
ועד אז, אני אמשיך כהרגלי לקשט אותיות עבריות להנאתי במחברות הסקיצות שלי!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...