יום שני, 24 ביוני 2013

שני דפוס ונייר - החלום האמריקאי בישראל



תקווה, זו התחושה. אופטימיות ובעיקר, אמונה בדרך!

כבר כתבתי רבות על תרבות הנייר בארה"ב. על חנויות הנייר בניו יורק, ועל כמות העסקים הקטנים בעולם לברכות, הזמנות ומוצרי נייר.
גם ציינתי שהמצב בארץ אפילו לא קרוב למה שקורה בארה"ב.
אבל אחרי הביקור הקצר שלי ביריד הקסום של נתנאלה, ובפתיחת החנות החדשה שלה ברחובות, אני חייבת לציין מחדש ולומר.. אנחנו בדרך הנכונה!!

ביריד של נתנאלה, שהיה סוג של אפטר פרטי אחרי היריד הגדול 'חלומות בתחנה' שהתקיים באמצע מאי, היו כרגיל, בטוב טעם, מעצבות, ומציגים נפלאים.

אבל...כחובבת נייר, נמשכתי כמובן להיצע הנפלא של מוצרי הנייר שהיה ביריד.

בלטו  אצלי בעין במיוחד וחיממו לי את הלב, הדוכן של תמר נהיר-ינאי, שאת מוצריה אני מכירה כבר הרבה זמן, אבל להרגיש את הנייר של הפנקסים שלה מקרוב, הייתה חויה מהנה במיוחד.


הדוכן של יולטה, שאם לא הם, לא הייתי זוכה לראות מקרוב (ולרכוש מספיק ברכות למסוגר על הקיר המתוכנן) את מוצריה של האחת והיחידה RIFLE PAPER CO, כי מאוד קשה למצוא אותה בארה"ב, היא נמצאת בחנויות מאוד מובחרות, ולצערי לא הספקתי הטיול.



אז, כמו שכתבתי, תודה ליולטה שיודעים להביא את מוצרי הנייר הכי מעוצבים לארצנו הקטנטונת.


העובדה שבירידים האלו יש דוכנים מלאים במוצרי נייר, מעודדת אותי להמשיך ביצירה שלי, ולייצר עוד ועוד מוצרי נייר מקוריים משלי, כי אני מאמינה שאני ביחד עם כל היוצרים והיבואנים המדהימים האלו, נוכל לקדם את תרבות הנייר בארץ הקטנה שלנו ונוכל להביא לקהל הישראלי, את מה שכל כך חסר פה, מגוון עשיר של מוצרי נייר מעוצבים בכל הצבעים, סוגים, גדלים ובעצם, כל מה שלא חלמו עליו כאן בארץ.

עוד נתפסו במצלמה ונראו מצוין...

הטוויסט וינטג'י המגניב של ענבר מ BUBA




הטיפוגרפיה הנפלאה בדוכן של שני מ IrregularTrend




הדוכן הקסום של נרקיס שחף גם הוא התמלא במוצרי נייר, כמו פנקסים חמודים וחותמות שיכולות להפוך כל נייר למקורי.




המוצרים הנפלאים של BABYTOGO שממש קופצים החוצה מהדוכן עם הצבעים הנפלאים והטיפוגרפיה המדהימה בעיצובים.




חימם לי את הלב בנוסף, לראות מוצר אחד קטן שלדעתי היה כל כך חסר בשוק הישראלי.
שבלונת אותיות בעברית. ואמנם זה נקרא לכם מוזר, הרי בכל חנות יצירה יש שבלונות בעברית. אבל כמעצבת, אני מזדעזעת שנים מהפונטים העתיקים והלא מודרניים שמהם השבלונות עשויות.
ולכן, בגדולתה, יצרה דנה ישראלי, שבלונה בפונט מודרני, עדכני ומגניב פלוס לכל שימוש DIY כזה או אחר שיעלה על רוחכם!




וכמובן, איך אפשר לבלי לציין את החנות החדשה של נתנאלה, החנות, קסומה, מתוקה וכל כך אמריקאית!! שזה תענוג!



 כחובבת חנויות יצירה, אני חייבת לומר, סוף סוף!!!  חנות שמציעה את כל עולם הסקראפ על כל מוצריו וכליו, כל הבדים, הניירות והמדבקות שתחלמו עליהם לזמן היצירה הבא שלכם!
זה פשוט כייף גדול לראות את המקום של נתנאלה, את חדר הסדנאות המתוק והמגרה! לא משנה איזו סדנא מעבירים שם.. בא לך להתיישב וליצור משהו..


בקיצור, המלצתי החמה לעשות קפיצה לרחובות ולהנות מהיופי הזה!

נתנאלה.קום- טשרנחובסקי 67 רחובות  לאתר 

2 תגובות:

רקבשמחה אמר/ה...

הייתי ביריד (הגדול..) ואכן היה מדהים, התמונות שצילמת יפהפיות!!

דנה ישראלי אמר/ה...

תודה על הפירגון, פוסט מקסים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...