יום רביעי, 19 ביוני 2013

חוקי המשיכה

לפני תקופת הפינטרסט הייתה לי תיקייה במחשב ובה שמרתי כל תמונה שראיתי באינטרנט ועוררה בי השראה, מצאה חן בעיניי או ריגשה אותי.

ואז הגיעה פינטרסט.

למה בלשון נקבה, כי פינטרסט היא כבר מזמן לא אתר, היא רשת חברתית לכל דבר.
היא מלאה באוצרות ויזואליים, באנשים עם טעם מיוחד ועם המון רעיונות והשראה.

כשרק נכנסתי לפינטרסט (אי שם ב 2011), שמרתי לי שרשרת שנורא מצאה חן בעיניי, היא הייתה התגלמות השלמות לדעתי.
התחברתי אליה, התאהבתי במבט ראשון, ושמרתי אותה בלוח MY WISHLIST שלי.


לא חשבתי לרגע להזמין אותה באינטרנט, לא חשבתי לחפש איפה אפשר לקנות אותה במציאות.
וכך המשכתי בחיי, בלי לחשוב על אותה שרשרת יותר מידיי, רק לראות אותה לפעמים בפינטרסט, מבצבצת מלוח החלומות שלי..

ואז טסתי לניו יורק (סיפרתי לכם שהייתי בניו יורק חודש שעבר? ;)
ובאחת מחנויות הנייר הרבות בהן ביקרתי, הסתובבתי עם אחותי שפתאום היא אמרה לי:"היי אחותי, יש כאן שרשרת שהיא בול את!"
הגעתי לארון התצוגה ולא האמנתי למראה עיניי!
השרשרת שלי מפינטרסט!!
איך היא הגיעה לכאן? לאמצע חנות נייר בניו יורק.


ביקשתי מהמוכר להראות לי אותה, שאלתי למחירה, נדהמתי מ ה- 45$, ואז הבנתי שהשרשרת כולה מזהב 22 קראט.
והחלטתי לרכוש את שרשרת הזהב הראשונה שלי. כי חלומות לא משאירים בארון תצוגה.



השרשת עוצבה בסטודיו מדהים בשם yellow owl workshop, וחוץ מהשרשרת האהובה שלי, יש להם עוד ים מוצרים נפלאים וכמובן איך לא.. מוצרי נייר :)


אני חייבת לשתף שהרבה מהרכישות שלי בניו יורק היו תואמות מאוד ללוחות שלי בפינטרסט.
לא הסתובבתי עם הנייד פתוח וחיפשתי את הדברים ששמרתי, אבל כן עברתי על הלוח לפני הטיסה וסוג של "שיננתי" את התמונות, את הכיוון.
ידעתי אילו שמלות אני מחפשת פחות או יותר. איזה נעליים מצאו חן בעיניי בשיטוטי הרבים באינטרנט ומה בדיוק היו הפסקולים שאני צריכה לרכוש בחנות הדיסקים הקבועה שלי.
לכן, הקניות שלי, לרוב, היו מדוייקות ומספקות.
כמובן שחטאתי וקניתי גם דברים שלא הייתי צריכה, או לא היו "ברשימה" אבל, זה חלק מהכייף בשופינג!! :)

וכל זה רק מראה לי שברגע שמכוונים למשהו, אם הוא מוחשי או מופשט, אני מאמינה שעצם החלום, האמונה, וגם התמונה שעומדת מול העיניים מקדמים אותנו ומושכים אלינו את החלום.

אתם וודאי כבר יודעים שאני מאמינה גדולה בלוחות חזון והשראה.
אם זה בפינטרסט, או אפילו לוח אמיתי המורכב מתמונות והדבקות של חומרים שקשורים למטרה.
עשו לכם לוח לכל חזון וחלום! זה רק ימשוך אותו יותר מהר אליכם!


אז, אל תפסיקו לחלום, להתכוונן ולהשיג כל מטרה!

המשך יום נפלא

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...