יום חמישי, 2 במאי 2013

10 הפוסטים האהובים עליי

חברה שאלה אותי השבוע איזה פוסט אני הכי אוהבת בבלוג.
נלחצתי, איך אפשר לבחור?
כולם היו בניי... את כולם אני כותבת מהלב, משקיעה, מראיינת, מחפשת ובודקת.
אבל, יש כמה פוסטים שהשפיעו עליי מאוד, שנגעו בהרבה אנשים, ובעיקר היו איישים מאוד וכנים מאוד.
אומרים שאושר הוא משהו מציאותי, רק כשמשתפים אותו.
ולאחרונה הבנתי עד כמה המשפט הזה הוא מהות הבלוג שלי.
ישנם כל כך הרבה דברים שמשמחים אותי, ויזואלית, ריגשית, מקצועית. וברגע שאני משתפת אתכם, הקוראים של הבלוג, בדברים היפים שאני רואה, או ברגעים השמחים שחוויתי או במקום הנפלא אליו הגעתי. האושר מתעצם.

http://www.cheerios.com/Articles/Happiness#.UX5Wi7VA2S8


לכן, אספתי את 10 הפוסטים האהובים עליי.
היה קשה לבחור. בטוחה שיש עוד כמה ששכחתי שקיימים (בכל זאת, 3 שנים של פוסטים)

27 דברים שעשיתי בשנה ה-27 לחיי- פוסט יומולדת

חוזרת לשיגרה, חוזרת לעצמי

מצלמות או לא להיות

מי אמר שאי אפשר לקנות אהבה?

מחשבות על רומנטיקה ול"ג בעומר

חלומות של אתמול

מחשבות על מקומות אחרים

על יום רע בעבודה, פתקית ותקווה להרפתקה חדשה

 

 


אם אתם רוצים להישאר מעודכנים בפוסטים חדשים, במתנות והפתעות , חבבו את העמוד של הבלוג בפייסבוק :)

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...