יום חמישי, 11 באפריל 2013

בואו נצא לטיול- טיפים ועצות לעונת הטיולים והנסיעות - פוסט בכורה


האביב כבר כאן, זה ברור, השבתות חמימות ושמשיות בדיוק לצאת לטיול, אבל פתאום כולם ממריאים לחו"ל.
זהו, זה רישמי, עונת הנסיעות החלה!!
ובמיוחד לכבוד העונג הצרוף הזה שנקרא טיול, אם הוא בארץ או בחו"ל, החלטתי להקדיש פוסטים מיוחדים לעניין.

פוסט הבכורה יהיה קצת יותר אינפורמטיבי, אז, קבלו בהבנה פוסט עם מעט תמונות :)
קבלו את כל האתרים שיעשו לכם חשק לחו"ל (אם אין לכם אותו כבר) ושיהפכו את ההכנות לטיול להרבה יותר קלות.

* אם זה בארץ או בחו"ל- אין מצב שאני לא עוברת לחפש טיפים ב 'למטייל'.
http://www.lametayel.co.il/

*גם ל'מסע אחר' יש אין ספור טיפים בעברית
http://www.masa.co.il/

* ב'עכבר עולם' יש מפה עם סיכות וים טיפים
http://www.mouse.co.il/world/CM.world,1170,,,.aspx


* אין מצב שאני אזמין מלון לפני שאבדוק את הביקורות עליו בטריפאדוויזר
http://www.tripadvisor.com/

ואם בלינה עסקנינו, אם אתם לא נעולים על לישון במלון, אתר נפלא בשם AIRBNB מציע לכם למצוא דירה, קטנה או גדולה, מתאימה בול לצרכים שלכם, בכל מקום בעולם.

 אנשים משכירים את הבית שלהם לטובת הכנסה נוספת או כעסק לכל דבר וממש מארחים בחלקים בבית או ממש משכירים את כל הבית. יש לאתר ממשק מדהים, והאפליקציה שלו עוד יותר מדהימה!
אפשר לסנן את החיפוש באתר לפי עשרות קריטריונים וגם לשמור בתים שאהבתם.

מילה על העיצוב של האתר.
ואוו!
החל מהממשק הנוח והמעוצב להפליא. באתר יש שימוש מרגש בטיפוגרפיה. הם לא מפחדים להשתמש בכמה וכמה סוגי פונטים, תמונות מרהיבות מעטרות את כל הקטגוריות, וכמובן עיצוב מודרני ונכון בכל עמוד!


*עוד נקודה קטנה על AIRBNB, זה מקום נפלא לקבל בו השראה על עיצוב דירות, אמנם פינטרסט לא מחובר לאתר. בטח יש איזו בעיית פרטיות בלשמור תמונות של בתים של אחרים ולהפוך אותם לויראליות בפינטרסט. אבל עם העיצובים שאני רואה שם, אני מאמינה שלא ירחק היום שיהיה אפשר לשמור משם תמונות של עיצוב בתים לתוך הפינטרסט שלנו.


אז אחרי שבחרתם יעד, סגרתם כרטיסי טיסה ומקום לישון בו, אספתם טיפים והתחלתם ממש לתכנן את הטיול.
אני רוצה לשתף אתכם בדרך שלי לתכנן טיול מוצלח ועל איך לאסוף את כל החומר והמידע.
הדבר הנוח ביותר שאני עושה לפני כל תכנון טיול, פותחת מפה יעודית בGOOGLE MAPS.
(כן, יש גם אפליקציה, יותר נוח כרגע לעבוד עם האתר.)
במפה של היעד המסוים, אני מניחה 'סיכות' עם נקודות ציון כמו מסעדות, חנויות ומקומות יפים לצלם, לכל סיכה כזו אני מעניקה סמל לפי הנושא ובתיאור מקפידה לרשום את הכתובת המדוייקת, שעות פתיחה וכדומה.
זה נראה ככה...

שימו לב שאפשר להגדיר את המפה פרטית או ציבורית אם אתם רוצים לשתף אנשים אחרים בנקודות הציון והמקומות המגניבים שאתם מוצאים.

ובנוגע לכל הטיפים האחרים שאתם אוספים שהם לא מקומות ונקודות ציון,העצה שלי פשוטה מאוד,
מחברת קטנה, עם המון נקודות ועצות, זה הפתרון האולטימטיבי!
לא אייפון, לא אפליקציה, דפים, כתובים, בעט או מודפסים, כדיי שאם נגמרת הסוללה, אין אינטרנט אלחוטי או כל בעיה דיגיטלית אחרת, הטיפים הכתובים בפנקס הטיול יהיו שם לעזר.
בפנקס אני ממליצה גם לכתוב טלפונים הכרחיים, ולהדפיס את המפה שהכנתם מגוגל בחלקים, כדיי שתהיה עליכם כל הזמן.


פוסט נוסף על טיולים. .בקרוב.. יאללה, בואו נצא לטיול!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...