יום שלישי, 19 בפברואר 2013

לוח השראה לפורים

כמכורה אמיתית לSMASH (סמאש) סדרת המיוזיקל החדשה, כבר שנה שעברה ידעתי שאני רוצה להתחפש למרלין.
הגיע הזמן.
אני חושבת שמרלין זו תחפושת מדהימה. היא קלה להכנה, מזוהה מידית וכמובן, סקסית להפליא.
ואני גם חושבת שאם תשימו אותי עם בלונד ואודם אדום, מרלין תצוץ מיד :)

אבל.. וזה אבל ממש גדול, לא מצאתי שמלת מרלין ו/ או פאה נכונה, 50'S כזו אמיתית.

אז, התחלתי לחפש תחפושת חלופית.
שוב, כמו כל פורים, אני מחכה לרגע האחרון.. וממציאה משהו בשניה.
אז, היום, אני חושבת שמצאתי כיוון..
הגיעה לידי פאה ורודה ממש מגניבה. שחיפשתי מה להתאים אליה.
וזה הכיוון הנבחר.
נערת אנימציה יפנית, נערת מנגה.



מה שאומר, שיער ורוד, הרבה פפיונים, ורוד, פסים שחור לבן ועיניים מאוד גדולות! :)

עכשיו כל שנותר הוא שהבגדים הנכונים ישתלבו ביחד כמו שצריך, והאיפור יצא מגניב.
אפילו מצאתי דוגמא לאיפור.

וכמובן שאעדכן בתמונות מפורים, בעמוד הפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם בלייב :)

אז, כנסו לעמוד הפייסבוק ותנו בלייק כדיי להישאר מעודכנים
ועקבו אחרי באינסטגרם

תחילת חג פורים שמח!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...