יום שני, 18 בפברואר 2013

שני דפוס ונייר- פוסט בכורה



כל יום חמישי, כבר תקופה ארוכה בבלוג, אני כותבת על עולם האותיות והטיפוגרפיה שאהוב עליי כל כך.
בדר"כ הוא משולב בפוסטרים טיפוגרפיים מרגשים או באות כזו או אחרת שפשוט עשתה לי את זה.
חמישי טיפוגרפי נהייה עוגן חשוב בבלוג.
והיום, אני פותחת במסורת חדשה, ומוסיפה עוגן נוסף לספינת ההשראה שלי, קבלו את שני דפוס ונייר!!
כל יום שני, אשתף אתכם במשהו או מישהו שקשור לעולם הנייר והדפוס ומעורר בי השראה.

תרבות הנייר בארץ, מתחדשת וגדלה, ואני מאמינה שלא יאחר לבוא היום בו אנשים ישקיעו בכרטיס הברכה אותו הם מצרפים למתנה. יקנו לעצמם פנקסים קטנים ומעוצבים שיהיו להם בתיק.
וישקיעו בפוסטרים מקוריים אותם הם תולים על קירות הבית בכבוד.

אז בפוסט הבכורה היום אני מתרגשת להכיר לכם את המקום אליו אני חולמת להגיע!
אני רואה את עצמי בדמיון עומדת בפתח החנות ונרגשת כולי.
נכנסת בשקט ועיניי נוצצות כמו ילדה בחנות ממתקים.
מדף מדף אני עוברת על כל כרטיסי הברכה.
מריחה את הנייר, נפעמת מעיצוב הפנים ובעיקר, מקנאה בחלום.

תכירו: Greenwich Letterpress









חנות קטנה ומגניבה היושבת בלב הגריניץ' ויליג' בניו יורק, שכולה נייר ודפוס בלט. כמו פעם.
האחיות איימי ובת' הן דור שלישי לשושלת דפסים, הן גדלו סביב בית הדפוס של הסבא, שעבר לבעלותו של אביהן, ולאחר מכן,  יחד הם יצרו את הסטודיו והחנות שלהן, חנות שבה תוכל לעצב הזמנות בדפוס בלט בלבד ומותאמות אישית או לרכוש מוצרי נייר שהן אוצרות במיוחד לטעם הייחודי שלהן.

הסטודיו / חנות הזו, מרכיבה בתוכה את כל היופי שיש לדפוס ולנייר לתת, וללא ספק, זהו יהיה חלום גדול להגיע לראות את החנות בוילג' בניו יורק ואולי אף להיות בעלת חנות כזו בעתיד.

לאתר החנות והסטודיו
לפייסבוק של החנות והסטודיו


שבוע הבא אכיר לכם מישהי ישראלית ומגניבה שכל עולמה מלא בנייר. (קצת טיזינג לא הרג אף אחד :)










אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...