יום שני, 12 בנובמבר 2012

מציאות מהמרקט


מסורת חדשה נפתחת בבלוג!!
פעם בשבוע, אביא לכם, אוסף של המלצות אישיות על מוצרים שמצאו חן בעיניי ממרמלדה מרקט.
(זה לא יהיה מדור פרסומי, או עם אי אלו קשרים למעצבים/ות. פשוט דברים שקפצו לעיניי או חממו את ליבי, או גרמו לי ללחוץ במהרה על לחצן ה"לקניה" :)

אני חייבת לשתף, שבשיטוטי במתחם הכיפי הזה שנקרא מרמלדה מרקט, יוצא לי לגלות המון יוצרים ויוצרות ישראלים שפשוט לא הכרתי קודם.
וזה מרגש ומשמח לראות את כמויות החנויות הגדלות, ואת המוצרים הצבעוניים.
זה עושה לי טוב, כל אנרגיית היצירה הזו.
אז עם כל האהבה ליצירה, קבלו אוסף מציאות מהמרקט, אוסף של לבבות.



שמלת לב - נומה דנה מליק
טבעת לבבות - לי בונק
חישוק רקמה - גשם של אהבה Buligaia
כרית   Irregular Trend
מובייל לב לבן  של שרון שיאון לוי

הייתי שמחה לקבל מתנה כל אחד מהמוצרים הלבביים האלו..


המשך שבוע מלא אהבה



תגובה 1:

מור אמר/ה...

גם אני הייתי שמחה לקבל מתנה...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...