יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

חמישי טיפוגרפי #116

אני כמעט בטוחה שלא כולם יודעים, אבל יש לי קעקוע על יד ימין. יותר נכון קרוב מאוד לפרק כף היד..
אחרי הקעקוע הראשון שלי, (מפתח סול) ידעתי בוודאות שהקעקוע הבא שלי יהיה קעקוע טיפוגרפי.

לא עבר הרבה זמן וידעתי בדיוק מה תהיה המילה (אחרי ששללתי בזלזול על הקיטשיות את המילה LOVE)
החלטתי לקעקע את המילה CREATE.
לבחור את המקום היה קצת יותר קשה. וההחלטה נפלה ברגע שהבנתי שכשאני מאיירת או מעצבת, זו יד ימין שעושה את כל העבודה וכשאני מצלמת זו הזווית המושלמת שמתחברת עם המצלמה.
וכך הוחלט, ולפני כמעט 3 שנים, ביום ההולדת ה- 25 שלי, הגעתי למקעקע החביב עליי בקרית מוצקין, ברי, ולמרות מאמציו לנסות להגדיל את גודל הפונט, קעקעתי את המילה CREATE בקטן וחמוד על יד ימין.

צילום: הדס כרמלי

ומאז עברו כבר כמעט 3 שנים, ולמי שיש קעקעוים יודע שזה קצת כמו התמכרות, וכן, בא לי עוד קעקוע.
הפעם יש לי רצון למשהו עם אותיות עבריות או לב קטן במקום חמוד, אבל כל עוד אני לא סגורה על משהו, אין סיכוי שאני מתקרבת למכון הקעקועים.

אז עד שאני אחליט מה יהיה הקעקוע הבא שלי, קבלו אוסף קעקועים טיפוגרפיים מרגש ומפתה במיוחד..




I was made for Milan




Body art

Body art   (clipped to polyvore.com)


Life Is Beautiful Tattoo Pictures at Checkoutmyink.com



Sick Sad World.

Sick Sad World.   (clipped to polyvore.com)



תגובה 1:

ירדן אמר/ה...

יפה....
אני גם עדיין בדילמה לגבי מיקום קעקוע איפשהו ביד ימין בין מפרק היד למרפק - קשה להחליט! וקעקועים זה מקסים!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...