יום שני, 28 במאי 2012

טיפים לבניית לוח השראה מוצלח

קצת לפני שה-מסיבה מתחילה, וכדיי שלא תגיעו ולא תדעו מה לעשות,
הכנתי במיוחד עבורכם פוסט טיפים קצר על איך לגשת ולהתחיל לבנות לוח השראה:

טיפ #1
מצע לוח ההשראה
רצוי לבחור מצע מעניין, וגודל שתתחברו אליו.
כמו כן רצוי להדביק או לצייר על הרקע הכולל כדיי להתחיל לעבוד על מצע אחיד.
אבל.. יהיו כאלה שימצאו את הטיפ הזה לא ממש בשבילם, כי המצע המקורי מוצא חן בעיניהם. גם זה טוב.

טיפ #2
נושא
החליטו בתחילת העבודה אם אתם רוצים להתמקד בנושא אחד או בתחושה כללית. האם יש פרויקט בראשכם שדורש קצת יותר השראה?
התחלתם לתכנן איזה חופש? יום הולדת למישהו מיוחד או אפילו פשוט לוח השראה לחלומות גדולים וקטנים שיושבים כבר שנים בראש...


טיפ #3
צבעים
החליטו אם אתם בונים לוח בצבע אחיד או בצבעוניות אחידה של צבע אחד וגווניו או שהצבעוניות תקבע מהנושא עצמו.

טיפ #4
קומפוזיציה
(קוֹ‏מְפוֹ‏זִיצְיָ‏ה (או מִחְבָּר) באמנות היא תוצר היחסים בין אובייקט לבין מסגרת היצירה האמנותית, וכן בין האובייקטים השונים בתוך היצירה.) מתוך ויקפדיה
החליטו על אופן סידור האלמנטים על לוח ההשראה, אחד על השני, בקווים ישרים או בזויות.

טיפ #5
טקסטורות
שלבו טקסטורות שונות כמו בדים, סרטים, מדבקות, גזרי עיתון, צילומים, כפתורים ואפילו אלמנטים מהטבע אם זה מה שמעורר בכם השראה.

##
אבל.. בסופו של דבר, אין נוסחה ברורה ללוח השראה מוצלח.
הצלחתו של הלוח היא לגמרי אישית ומשתנה מאחד לאחת.
אם הלוח שלך מרגש או מעורר השראה בך, אז הוא מוצלח. הוא עשה את עבודתו.
הכל בא מפנים.

מחכה לראותכם בונים לעצמכם לוח השראה ייחודי משלכם.
מבטיחה להנחות, לעזור ולייעץ גם במהלך המסיבה! :)

לארוע בפייסבוק


נתראה ביום שישי

ענבל 

2 תגובות:

תוכנית עסקית אמר/ה...

אהבתי במיוחד את ההשראה שהטמעת במילותייך

Unknown אמר/ה...

מגניב אני בשנה א ואני צריכה להכין לוח השראה. הייתי ביוון בטיול ומאוד אהבתי. אני מאוד מעוניינת לדעת איך את יכולה להמליץ לי..יש לי גם תמונות ומאוד אהבתי את כל הכחול כולל החדר במלון האם תוכלי ליעץ לי איך להתחיל.. אודה לך מאוד

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...