יום ראשון, 20 במאי 2012

נשים, אתן ההשראה שלי!

אנחנו נשים עסוקות, קמות מוקדם בבוקר, מתארגנות על כל המטלות ויוצאות ליום שלנו, מתרוצצות בין עבודה כזו או אחרת, מפגישה לפגישה, צריכות תמיד לזכור לעשות הכל, יש לו"זים, יש רשימות, צריך לזכור כל כך הרבה דברים, ועל הדרך גם להישאר נשית, יפה ואצילית.
אני תמיד חושבת שבימי הקיץ החמים, הרבה יותר קשה להישאר יפה לאורך זמן שלא לדבר על אצילית.
שיער פזור בחום של אוגוסט? לא נראה לי...

לפעמים אני מוצאת את עצמי מתרוצצת ממקום למקום עם אותו תיק ענק המלא פנקסים, רשימות, פלאפון, מפתחות וארנק. התיק כל כך עמוס שרק חסר שיהיה לי שם איזה בית קטן שמכיל את כל מה שאני צריכה ליום ארוך ומלא מטלות.

אבל מה שבאמת אני תמיד צריכה שיהיה לי בתיק, זו מראה.
מראה קטנה שכשאני מתרוצצת בין מטלות, בין פגישות, אני יכולה לוודא שאני עדיין נראית טוב.
מכאן הגיע המשפט והעיצוב למראת הכיס שעיצבתי.
כדיי להזכיר לי ולכל אשה אהובה שאת יפה כמו שאת.
שתמיד נזכור, שמה שאנחנו רואות במראה, האני הזה, היופי הזה, הוא שלנו ואנחנו יפות בדיוק כמו שאנחנו.






נשים, מכל סוג, בכל מקצוע, אתן ההשראה שלי להמון עיצובים שאני מעצבת.
אני מרגישה שגם מילה אחת קטנה יכולה לעשות הרבה טוב.
גאה בכן.
ומודה לכן על כל ההשראה!

לחנות שלי במרמלדה מרקט

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...