יום שני, 26 באוקטובר 2015

השקעה קטנה- שמחה גדולה

אם תשאלו אותי מה אני הכי אוהבת לעשות.. זו תהיה תשובה מאוד מהירה.
לתת מתנות!
אני אוהבת להשקיע, להפתיע, לארוז, לעצב, לצייר, לחשוב על מה ישמח ולעטוף הכל באריזות מושקעות.
לכן, כשהחלטתי שהגיע הזמן לתת לאהוב שלי מפתח לדירה שלי, ידעתי שזו צריכה להיות אריזה מגניבה במיוחד!
בכל זאת, לא כל יום אני נותנת למישהו מפתח לדירה שלי :)


בעזרת ליין מוצרי הנייר של איקאה, שהגיעו לארץ לא מזמן וכבר כבשו את ליבי, עם כדורי נייר קטנים לקישוטי מתנות, ניירות אריזה, קופסאות  ועוד הרבה דברים חמודים נוספים, כך מצאתי את כל המצרכים לאריזה המושלמת.


הקופסה העגולה מאיקאה, שקישטתי בכדור נייר כחול שתואם לצבע של המפתח (והצבע האהוב על בן זוגי) 
את הקופסה ריפדתי בנייר משי ולמפתח הוספתי מחזיק מפתחות זהב עם @ עליו, שגם לי יש אותו כמחזיק מפתחות וידעתי שיתאים לבחור שלי גם כי שם המשפחה שלו מתחיל ב A, וגם כי זה ציון מקום בדרך כלל ובהקשר של בית, זה תמיד מתאים :)

(את המחזיק מפתחות קניתי ב'אבגד')

אז אחרי שבחרתי את הקופסה המושלמת וקישטתי אותה כמו שצריך הגיע השלב החשוב לא פחות. הברכה.
חיפשתי משפטי השראה בפינטרסט, ברכות לבביות וקיטשיות, ניסיתי לכתוב משהו מהלב. הכל הרגיש לי קיטשי למעמד.
ואז, נזכרתי שלפני חצי שנה, ביום שישי קייצי, בשוק הפשפשים ביפו, קניתי חמישה ספרוני קומיקס ישנים ומקוריים של דיסני. אמנם בספרדית, או שפה שאני לא ממש מזהה, אבל ראיתי פוטנציאל עיצובי בספרונים האלו.


והנה הגיע היום להשתמש בהם!
חיפשתי בכל הקומיקס איור שיתאים בתיאור המעמד, משהו עם מפתח או דלת.
ואז מצאתי את מיקי מאוס, עומד מול דלת ותוהה איך להיכנס. מושלם!

לקחתי טוש כסוף שעזר לי לכסות את הכתב הקיים בקומיקס ואיפשר לי לכתוב עליו את הסיפור שיתאים לנו.




את הקומיקס קיפלתי בחמידות לתוך הקופסא עם המפתח וכך חיכתה לאהוב שלי הפתעה כחולה ששימחה אותו מאוד!



השקעה קטנה, שמחה גדולה!




כמובן שהקופסאות יכולות להיות גם מלאות בפינוקים אחרים שישמחו את יקירכם, שוקולד, איזה קופון מתנה למשהו מפנק או כל דבר קטן לתשומת לב!
תשקיעו!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...