יום שני, 15 בדצמבר 2014

בלוגלדת 5- היום השני- 5 דברים שלא ידעתם עליי ועוד זכרון ילדות אחד



והיום בחגיגות הבלוגלדת 5!

5 דברים שלא ידעתם עליי כי פשוט לא סיפרתי לכם.
(איך זה יכול להיות, אתם שואלים? מסתבר שיש עדיין כמה דברים קטנים ששמרתי לעצמי... )

1. כשהייתי קטנה הייתי ישנה עם עיניים חצי פתוחות. (בטח לא רציתי לפספס דברים כשאני ישנה :)
2. אני מכורה לסדרות טלוויזיה, כמו האנטומיה של גריי, סקנדל וכל דבר ששונדה רימס יוצרת.
3. אני תמיד קוראת כמה ספרים במקביל. לפחות שלושה.
4. יש לי אהבה גדולה לאוכל, במיוחד לכל מה שקשור לפסטות ושוקולד.
5. אני חולמת על בית עם גינה בכפר חסידים, או כפר ביאליק, או כל מיני כפרים חמודים באזור הצפון.


ועכשיו לעוד סיפור אישי שלי, שקשור למס' 5!

התערוכה הראשונה שלי הייתה בגיל 5 בגן, אני וכל ילדי הגן הצגנו את כל יצירות האומנות שיצרנו במהלך השנה, והיה ארוע גדול באחד הערבים בגן, וכל היצירות נתלו, כל ההורים הוזמנו וכולם היו מאוד גאים.
ההורים שלי, כזכור לי, לא רק היו גאים, הם גם עשו מהארוע משהו אדיר. אני זוכרת שכולנו התלבשנו ממש יפה ואבא הביא את המצלמה שלו ועברנו יחד יצירה יצירה, ואבא צילם אותי ליד כל יצירה.
אמא הרימה אותי כדיי להצטלם לי אחד הציורים הגבוהים שלי. ואת אחד הקולאז'ים אפילו יצרנו אני ואמא ביחד.
אני זוכרת את הגאווה של ההורים שלי, את ההתלהבות של אחותי ואת ההתרגשות שלי, מהתערוכה הראשונה שלי.
יש לי המון תמונות מאותו ארוע. אבל אחת מרגשת במיוחד, יושבת אצלי בפינת העבודה בסטודיו.
המבט ותנועות הגוף שלי בתמונה, מזכירים לי כל יום את ההרגשה הזו, של התרגשות וגאווה, יצירה, עשייה והרבה שמחה בלב. אלו הן התחושות לפיהן אני חיה ויוצרת.
זו ההתרגשות וההשראה שאני רוצה לקום איתה כל בוקר, לעצב איתה כל יום עבודה וללכת לישון עם החיוך הזה, מלא בסיפוק וגאווה.

זו אני, בגיל 5, בתערוכה הראשונה שלי.




תגובה 1:

Lily80 אמר/ה...

ענבל,
פרסמתי אתמול תגובה לפוסט הזה מהנייד ועכשיו אני רואה שהיא לא מופיעה פה...
כתבתי שרואים שהיית מוכשרת כבר בילדות:)
ומזל טוב ליום ההולדת לבלוג וגם לך!
שתמשיכי ליצור ולעורר בנו השראה...
לילך

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...