יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

כשאהבה פוגשת את הכל אפשרי

כשהתחלתי לעצב את מוצרי הנייר שלי, אי שם ב 2012, רציתי לייצר מוצרים שחסרים לי בשוק, מוצרים עם אמירה, לא רק יפים ומעוצבים מגניב, אלא מוצרי נייר שעושים משהו, משמחים, מרגשים ובעיקר מעוררי השראה!

הכל התחיל מפוסטר אהבה אחד, שבו תיארתי את כל הדברים החשובים ביותר שאני חושבת שצריכים להיות במערכת יחסים זוגית. התחשבות, השקעה והרבה חיבוקים ונשיקות!


 המוצרים שלי השתנו, הצבעוניות גדלה, האיורים התפתחו, אבל השימוש בטיפוגרפיה מעצימה, אמירות מחזקות ומשפטים לחיים שמחים יותר, זה תמיד נשאר חלק ממני, חלק מהמוצרים וחלק מערכי הסטודיו.
 





כשפגשתי לראשונה את התכשיטים של  "מיידלה" הבנתי מיד שיש כאן מישהי שמדברת באותה השפה שלי, שהערכים שלה דומים לשלי ושבעיקר, ששתינו מאמינות באותן אמונות, הצהרות חיוביות ואמונה בעצמי!
 

כשפגשתי את דפנה, המעצבת של "מיידלה", השנה לקראת יריד החלומות הקרוב של נתנאלה, התחברנו מיד, וזה הורגש גם אנרגטית!
דפנה יצרה את קולקציית מילה טובה בשנת 2012
תכשיטים שמביעים הרגשה ואמונה.
שרשראות צמידים ועגילים עם מילים מחזקות, מעצימות שעושות טוב בלב.
היא מאמינה גדולה כי לכל אחת יש את הבחירה להרגיש טוב ולהראות טוב וגם שהכל שזור אחד בשני.



המוצרים שלי וגם המוצרים הנפלאים של דפנה מ"מיידלה" יגיעו ליריד החלומות COZY HOME של נתנאלה, בקניון שרונים, בין התאריכים 3-5 לדצמבר, שלושה ימים של יריד שאין כמוהו בארץ!
מזמינה אתכם אישית לבוא ולראות את כל 70 המציגים הנוספים והמוכשרים שיציגו ביריד.
וכמובן, לא לשכוח לבוא להגיד לי שלום, להרגיש את המוצרים שלי, כי זו ה-הזדמנות בשבילנו להיפגש בלייב!!


אשרו הגעה ותתעדכנו על כל הפרטים של היריד כאן
https://www.facebook.com/events/917190038299019/
מחכה לראותכם

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...