יום ראשון, 29 ביוני 2014

אם יש לך שמש

אני סובלת מחום.
כן, כשאומרים שלנשים תמיד קר, לא מדברים עליי. 
המזגן שלי עובד בערך מחודש מאי.
אני שונאת את אוגוסט, במיוחד בתל-אביב. 
חוץ מיום אחד בחודש, כי יש לי יום הולדת.
בקיץ שעבר לא הלכתי לים. אפילו לא פעם אחת.
הלכתי אולי כמה פעמים לבריכה וגם בזכות שהיא מקורה.
כל חיי לא אהבתי להיות בשמש, אולי רק בגיל ההתבגרות, כשכל הבנות היו מטגנות את עצמן עם שמן גזר. 

ואז הגיע אביב 2014 והתחלתי טיפול תטא הילינג.

הוא התווסף לעבודה יום יומית עצמית של מדיטציות והכרת תודה שאני עושה שנים.
הטיפול בקצרה, הוא טיפול רוחני שמעלה אמונות מעכבות שליליות בעברנו ובתת מודע שלנו ובעזרת מילים, אנרגיות והרבה נשימות, משחררים את האמונות ומטמיעים אמונות חדשות חיוביות. 
באחד המפגשים עם המטפלת המדהימה שלי, שרון, דיברנו על ים. ועל כך שאני לא מבינה אנשים שהולכים לים. 
זה עלה והוצף, ודיברנו על זה. 
ותוך חודש מצאתי את עצמי הולכת לפחות פעם בשבוע לים.  
אולי כי מצאתי משהו בים שאני אוהבת, אולי כי שוב התחברתי לילדה שבי, שאהבה מאוד ללכת לים ואולי כי משהו השתחרר אצלי.
השמש הפכה להיות החברה הכי טובה שלי.
ברור שכשיש שרב, גם אני מעדיפה להיות בבית במזגן, זה עדיין לא השתנה.
אבל החום? הוא כבר לא כזה נורא. החום ממלא אותי, מעצים אותי ומחזק אותי. 
היום אני יכולה להגיד שאני לא סובלת מחום, אני נרפאת מחום. 
אני מתחזקת מחום. 
אני אוהבת את השמש. 
היא נקודת האור ביום שלי. 





הביטלס אמרו את זה לפני


וגלי עטרי עשתה את זה הכי טוב בעברית




לעוד תמונות בהן השמש מלווה אותי, כנסו לעקוב אחרי באינסטגרם.
http://instagram.com/inbalgibor

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...