יום שני, 3 במרץ 2014

החולמים

עוד מימי שנות הטיפש-עשרה שלי, כשהייתי נערה שנדלקת על בחורים יפים. אהבתי בחור אחד, עם שיער ארוך, גיטרה ואטטיוד של באד בוי. קראו לו ג'ארד ליטו.
הוא היה שחקן צעיר ולא מוכר, ששיחק בדרמת הנעורים, "אלו הם חיי", הוא היה יפה מידיי, שקט מידיי והסדרה הייתה ללא ספק קצרה מידיי וירדה אחרי עונה אחת.
השאירה אותי עם חלומות על רומנטיקה בין כותלי בית הספר התיכון, על נשיקות עוצמתיות בחדרי חדרים ועל בחורים יפים.

לימים גדלתי והתבגרתי והפסקתי לחלום על בחורים יפים. היום אני אוהבת אותם קצת יותר חכמים ואינטלגנטים מאשר שייראו כמו שחקן הוליוודי.
אבל תמיד יש לי בלב פינה חמה לג'ארד ליטו. והיום בבוקר כשקמתי ליום חדש גיליתי שהשחקן המוכשר הזה, זכה סוף סוף באוסקר.
http://mashable.com/2014/03/02/jared-leto-oscars-acceptance-speech/

בנאום התודה שלו הוא מדבר על כל אותם חולמים, מאמינים ותומכים שהם חלק גדול ממי שאנחנו.
חלק גדול ממי שאני.
אהבתי כל רגע בנאום שלו. התרגשתי. והמשכתי להאמין.




והנה ציטוט מתוך הנאום בו הוא מודה לאמא שלו שלימדה אותו לחלום.
משהו שאני אישית מזדהה איתו מאוד.
" She encouraged her kids to be creative, to work hard and to do something special. That girl is my mother and she’s here tonight. And I just want to say, I love you, Mom. Thank you for teaching me to dream...


אל תפסיקו לחלום ולהגשים את החלומות שלכם!

אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...