יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

פינות העבודה שלי והחלום על הסטודיו העתידי

אני מאמינה גדולה בסדר ומאמינה שאם הבית מסודר הראש מסודר.
כך גם מבחינת יצירה, אני מאמינה שפינת עבודה זה משהו חיוני מאוד לתהליך העבודה והיצירה ובטוחה ששולחן עבודה מסודר מביא הרבה יותר מוטיבציה ודרייב וכך גם לתוצאות.
יש לי כמה פינות עבודה.
יש לי גם כמה מקומות בהם אני יוצרת, זה לא אותו הדבר כרגע.


את הבקרים שלי אני מבלה בחברה הסקוטית בה אני עובדת כמעצבת הגרפית של החברה.




את ההפסקות שלי אני מעבירה באיור על דפי משרד ריקים וטיוטות.
ולרגעים יש בי פרצי מוזה בלתי נשלטים שמהם בדר"כ יוצאים האיורים הכי מרגשים שלי.

פינת עבודה נוספת, היא הסטודיו שלי, הידוע גם בכינויו, הבית שלי בת"א.
בדירה שלי יש לי חדר אחד ובו הלפטופ שלי, שולחן העבודה שלי, והמיטה שלי.
בסלון שלי קורה רוב הקסם מבחינת איורים וצבעי מים.



פינה אחרונה וחדשה יחסית, פינת האוכל שלי/ הסטודיו המורחב ופינת האריזות והמשלוחים.

מהפינה הזו אני מכינה את כל ההזמנות מהחנות שלי במרמלדה מרקט, את כל הצילומים לבלוג, את כל אותן הפתעות קטנות שאני אורזת לכל הזמנה. הכל קורה בפינת האוכל שלי, שכמעט ולא משמשת כפינת אוכל ומתפקדת בדר"כ כשולחן הזמנות ואריזות.

אבל כמו שכבר כתבתי ושיתפתי רבות על החלום הנכסף של סטודיו משלי, בפוסט הזה והזה.
כך גם התמונות.
יש לי חלום על תמונות של סטודיו לבן וצבעוני גם יחד, שיהיה בו הכל.



החלום הוא פינת עבודה גדולה עם מחשב ולוח השראה ענק לסקיצות וצבעים. שולחן לכל תהליכי העבודה השונים שלי.
אור יום בהיר ולא ישיר עם שולחן גדול ותאורת סטודיו כדיי לצלם את כל המוצרים של הסטודיו וההפקות לבלוג.
ובחדר נוסף שממשיך מהסטודיו היצירתי, חדר תצוגה לכל המוצרים של הסטודיו. החל מקיר שלם עם מדפים קטנים לכל הברכות וההדפסות וכלה בארונות תצוגה שקופים לשלב בהם את כל אביזרי הוינטג' שלי שלוקחים חלק בכל הפקת צילומים שלי.

יש לי אין ספור תמונות השראה שעוזרות לי לדמיין את הסטודיו החלומי שלי
כנסו ללוח שלי בפינטרסט וחלמו איתי יחד..

חג שמח






תגובה 1:

noga אמר/ה...

פינת האוכל/ עבודה מקסימה ונעימה, בטוחה שכיף לעבוד שם.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...