יום רביעי, 6 במרץ 2013

שולחן חג- פסח 2013

האביב כבר כאן, מתחילים להרגיש את זה מסביב.
אני שמה לב איך האויר בערב נהיה נעים, וכמעט אפשר להרגיש את העונות מתחלפות ואת החג מתקרב בצעדי ענק..
השנה החג הזה הולך להיות צבעוני מתמיד.
את האחריות על בחירת הצבעים אני מעבירה לאמא שלי, שהטעם שלה לא פחות טוב משלי.
אני לעומת זאת אחראית על משהו אחד חשוב ומיוחד.
כרטיסי הברכה לאורחים.

יש לי מגוון לבחור ממנו השנה, והצבעים יכולים להיות בצבע אחיד או אפילו בצבעוניות אמיצה של כמה וכמה צבעים אביביים.
הודות לכרטיסי הברכה שעיצבתי השנה לקראת החג, אני יכולה להבטיח דבר אחד בטוח, יהיה צבעוני!
אז, כדיי שלא תתבלבלו השנה מאיזה צבע להתחיל ואילו מפיות ילכו טוב עם הצלחות, קבלו כמה טיפים קטנים לעיצוב שולחן חג צבעוני אך לא רועש:

* דבר ראשון, בחרו את סט הצלחות המועדף עליכם לשולחן. לפי הצבעים של הסט תוכלו להמשיך הלאה בבחירות האחרות.
* בחרו מפה נטרלית, כזאת שתשתלב נעים עם כל הצבעים, שמנת או לבן תמיד עובדים טוב. ** לאמיצות שבינינו, גם מפה בצבע אחיד שהוא לא בהיר יכולה לעבוד, בתנאי שהצבע יתאים בול לצלחות.
* קנו מפיות בצבע מנוגד למפה, או צבע שיבלוט מעל המפה. לדוגמא, אם המפה לבנה והצלחות בגווני כחול וירוק, בחרו מפית ירוקה שתתחבר עם הצלחת.
* קנו פרחים במגוון צבעים, רצוי צבעים מנוגדים לצבעי הצלחות. לדוגמא נוספת, אם הצלחות בגווני כחול וירוק, סידור פרחים בגווני אדום/כתום ישתלבו נהדר.
* לבסוף, בחרו ברכות צבעוניות שיעטרו את צלחות האורחים ויעשירו את השולחן בעיצוב מקורי וברכה אישית לכל אורח.



ואל תשכחו לקנות למארחת מתנה, הרי היא זאת שעמלה כל הימים על ארוחת חג מפוארת.

-------------------------------------------------------------
את הברכות ניתן לרכוש בחנות הצבעונית שלי במרמלדה מרקט.
כסט של 4 ברכות שולחן / כברכה יחידה עם מעטפה לבנה עם הטבעת לב עליה / כמיקס אביב המשלב את שלושת ברכות האביב עם מעטפות.

או בהזדמנות נהדרת לפני החג, אני משתתפת ביריד לקראת פסח 'יריד משלנו' ביוקנעם. שבוע הבא ביום שבת 16.3.13 בין השעות 10:00-16:00. ברכות לחג וכל מוצרי הסטודיו הנוספים יהיו איתי ביריד.
בואו לבקר אותי :)
לפרטים נוספים ולארוע בפייסבוק 

2 תגובות:

אלכס אמר/ה...

נראה מעולה. חג שמח

Unknown אמר/ה...

זרי הפרחים ממש מקסימים. אין על פרחי בר! לצערי אני לא קונה פרחים בתקופה הזו כי הבת שלי הקטנה יכולה להכניס אותם לפה אבל כשאנחנו יוצאים לטייל אנחנו תמיד עוברות יחד על שמות הפרחים, כי ככה היא למדה בסדרה דורה...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...