יום שני, 31 בדצמבר 2012

חומר להדפסה - החלטות לשנה החדשה

יש מסורת אמריקאית שנקראת New Year's Resolution
בה כל אחד מחליט החלטה אחת לפחות לעמוד בה כל השנה הבאה.
אני תמיד עושה את זה בראש השנה העברי.
ביום הראשון של השנה העברית אני יושבת תמיד בבית של ההורים עם דף ועט ומחליטה איך תראה השנה שלי, מה אני רוצה להשיג, ומה אני מאחלת לעצמי.
חלק מזה נכתב בנקודות מה אני רוצה שיקרה השנה וחלק מזה נהיה קצת תוכנית אסטרטגית לעסק.
יש דברים שחוזרים על עצמם כל שנה.
יש דברים חדשים שפתאום מתגלים
יש דברים קטנים ושטחיים
ויש דברים רציניים ועמוקים.
הכל יוצא מהלב, על הדף ותחושת זימון ותקווה נכנסת איתי לדף בזמן הכתיבה.
אני קוראת שוב את ההחלטות.
מבקשת שוב את הבקשות.
עוצמת עיניים ומאחלת לעצמי שתהיה שנה טובה!

אז הנה 2013 כבר מתחילה.. ולדעתי, אין שום סיבה שלא נעשה את זה פעמיים בשנה!

קבלו את דף ההחלטות של 2013.


2013 Resolutions 1 exp inbalgibor


מאחלת לכם ש2013 תהיה שנה מלאה בבריאות, אהבה והשראה... כל השאר כבר יבוא לבד! :)
בטוחה שזו תהיה שנה טובה, בכל זאת 13 זה מספר המזל שלי!


*כל הזכויות על העיצובים שמורות לענבל גבור ולבלוג "החומרים הקטנים מהם עשויה השראה" ©

* השימוש בחומר להדפסה הוא בחינם ולשימוש פרטי בלבד.
* אין למכור או להשתמש בחומרים הגרפיים למטרות פרסום או רווח!


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...