יום שני, 30 באפריל 2012

מסיבת השראה


כשהייתי קטנה הייתי יושבת עם מגזינים וברושורים ישנים וגוזרת את התמונות שמצאו חן בעיניי ומכינה לי כל מיני יצירות..
הייתי גוזרת צילומים של נופים בחו"ל, נשים עם בגדים צבעוניים וחפצים מקוריים שמצאתי במגזינים ישנים.
לימים הבנתי, הכנתי לוחות השראה.

ואם בלוחות השראה עסקננו, אני בטוחה שרובכם, או יותר נכון רובכן, כבר פוקדות את פינטרסט לפחות פעם ביום..
מוצאות כמה דקות לשמור ולקטלג את התמונות הקטנות הללו שמרגשות אתכן.
גם האינסטגרם כבר מצא את דרכו אליי וכמו כולם, התמכרתי, תחושת השיתוף המיידית, האפשרות לראות את העולם דרך עיניו של מישהו אחר, בזווית שהם בוחרים ובאווירה המתאימה ביותר לאמירה אותה רצו להעביר, פשוט תענוג!
וכמובן, עולם הבלוגים, אין ספור מקומות קטנים של (א)נשים שרק רוצות לשתף בדברים יפים.
עולם שלם שבלעדיו עולמי היה הרבה יותר קטן והרבה פחות צבעוני ומלא השראה.

אני מדברת כאן בביטחון ובידיעה שכמוני ישנן כמה וכמה נשים/חברות שפוקדות את עולם הבלוגים והפינטרסט כל יום ביומו משתפות ומחפשות השראה ובדיוק כמוני, נהנות מעולם עשיר של יופי, עיצוב והשראה!
כולנו מכירות בפייסבוק, כולנו עוקבות אחת אחרי השניה וכולנו מאוד שמחות לחלוק את האהבה הזו לעולם הזה.
אבל, רובנו לא נפגשנו אף לא פעם אחת פנים מול פנים ורובנו (כמעט אף פעם) לא באמת מצליחות לצאת מהמחשב אל העולם האמיתי ולהיפגש!

מכאן התחיל הרעיון לתכנן מסיבת השראה!!!


לבוקר אחד של שישי, ניפגש כולנו ונכיר פנים מול פנים, נכיר ונהנה אחת מחברת השניה.
נכין ביחד לוחות השראה, בלי מחשב, בלי תוכנות גרפיות, כמו פעם, עם דבק, נייר, טושים ומדבקות!!
בסוף היום תצאנה כולכן עם מתנה קטנה ממכן לעצמכן.

ניפגש בשישי בבוקר ה-1.6.12 בשעה 10:00 בפארק הירקון (ממש בסוף רח' ויצמן)
מתחם צבעוני ושמח יחכה לכן עם הרבה הפתעות!


בואו לגלות מה מעורר בכן השראה!

לארוע בפייסבוק

*הכניסה חופשית*

*הכניסה לגברים מותרת*



**תשדלו להגיע מוקדם כדי להנות מכל ההשראה שמחכה במיוחד בשבילכן**

מחכה לראותכן

ענבל

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

נשמע ממש כיף! אני באה!

איריס אמר/ה...

איזה כיף!!!!!!!!!!!
נשמע בוקר השראתי
הממ...נראה לי שאגיע

inbal gibor אמר/ה...

אכן יהיה בוקר השראתי!
מחכה לראותכן! :)

אנונימי אמר/ה...

נחמד לדעת שעוד מתקיימים אירועים כאלה, אחרי שכל מיני "יוצרות" מציעות סדנאות במחירים מופקעים, או מוכרות דברים שהן לא צריכות אותם יותר-במקום לתרום לאחרים. כל הכבוד.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...