יום שני, 5 בדצמבר 2011

אשה של השראה



פינוק חדש מתחיל בבלוג, סדרת ראיונות קטנים עם נשים גדולות מהחיים שכמעט בכל יום מעוררות בי השראה.
וחשבתי לעצמי שהגיע הזמן שקוראי/ות יכירו את הנשים שמעוררת בי השראה כמו שאני הייתי רוצה להכיר:

את השראת הפתיחה מתחילה השראה גדולה: קרן שביט!
למי שלא מכיר את קרן, קרן היא מעצבת רב תחומית, בלוגרית, יזמית ואשת עסקים.
אחת לחודש היא עורכת מכירה באוירה כפרית (קולאז' סייל ) כל פעם במקום קסום אחר.

1. שם:    
קרן שביט

2. כינוי חיבה:
קרן

3. צבע אהוב:
ירוק

4. שיר אהוב:



5. 5 מילים שמתארות אותך:
עושה רק מה שאני אוהבת

6. אם מישהו שואל אותך מה את עושה בחיים, מה את עונה?
אתה בטוח שיש לך שעה פנויה? אם לא, כנס לבלוג שלי "טוב ויפה" ותחליט לבד..

7.מה התחיל קודם העסק או הבלוג?
צמחו ביחד, אחד הפרה את השני

8. איך התחלת לעסוק במה שאת עוסקת היום?
 הלב והראש. הלב מצביע על כיווני העיניין והראש מייצר תוכניות עסקיות 
שבודקות כדאיות השקעה בנתיבים שונים.
אני כל הזמן בתנועה, למידה והתפתחות, מחפשת תמיד את הריגוש והשלב הבא. כמו ילד רעב בחנות ממתקים גדולה וצבעונית
.

9. מה את הכי אוהבת בעצם היותך בלוגרית?
הבלוג הוא במה נפלאה וזמינה להציג את עולם התוכן שלי, ללא מתווכים. היתרון הוא בכך שהקהל הטבעי שלי מגיע אלי בקלות. מי שמתחבר לתכנים שלי, הוא הקהל הטבעי שלי, קהל החלומות שלי, שמכיר אותי ואוהב את הטעם שלי ואת התוכן שלי. אני לא צריכה לחפש את הקהל,
 הוא יודע למצוא אותי. בתמורה אני מייצרת התחייבות מאוד עמוקה לקהל הזה ולעולם. הנאמנות שלי לקוראות הבלוג שלי, היא בראש ובראשונה האינטגרטי שלי כלפי עצמי ועל כך אני מקפידה ביתר עוז
.

10. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
 לחלום

11. חלום אחד שעוד לא הגשמת...
 תוכנית מגניבה וחדשנית בפורמט טלבזיוני יחודי. לתרגם בלוג לטלביזיה.

12. מאיפה את אוספת את ההשראה שלך?
 מחומרים זמינים, טובים ופשוטים. מדברים שנגישים לי מתחת לראדר. הבנות שלי נותנות לי הרבה השראה וכוחות.

13. ספרי לי על רגע משמח שקרה לך בעסק?
 כל קולאז' סייל הוא אוסף רגעים משמח מאוד עבורי. מן פסטיבל של צבעים, ריגושים ואנשים חדשים. כל אירוע שונה ומשאיר אותי הלומה מעצמת החוויה. טפו...

14. מה היית מייעצת למישהי בתחילת דרכה המקצועית?
 היתי יכולה לתת כאן נאום חוצב להבות ארוך - אני אחסוך לך: לפנות למיה לנדאו!

15. תעבירי את זה הלאה, למי את רוצה לפרגן ואת מחשיבה אותה כ"אשה של השראה"?
מיה לנדאו - https://www.facebook.com/#!/Mayalandaubiz

ביקשתי מקרן לשלוח לי תמונה אחת שלה ותמונה אחת של משהו שמעורר בה השראה.
היא כמובן שלחה תמונה שלה עם הבנות המתוקות שלה! :)






תודה לקרן שביט על ההענות המהירה, ועל שיתוף הפעולה הכייפי הזה,
מקווה שנהנתן לקרוא קצת על אשה של השראה.
בקרוב פוסט נוסף בסדרה.
 בנתיים ממליצה בחום להיכנס לבלוג הנפלא של קרן שביט טוב ויפה.
קרן שביט בפייסבוק


המשך שבוע מלא השראה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...