יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חומר להדפסה- אסקפיזם זה כייף!


שבוע חדש התחיל, וכמו כל תחילת שבוע אני חושבת עם עצמי מה התוכניות לשבוע הקרוב.
את מי אני פוגשת בערבים, מתי אני נפגשת עם אחותי והאם אני חוזרת לצפון לסופשבוע.
אני חייבת לשתף אתכם שלפעמים, אחרי יום עבודה ארוך אין לי ממש את הכוחות להסתובב או לצאת בערב.
וכל מה שחושקת נפשי היא בריחה קטנה לעולם אחר.
עולם הסדרות והסרטים.
מאז שהייתי קטנה אני זוכרת את עצמי קמה בבוקר אל מול מסך הטלוויזיה, זו הייתה הדרך היחידה להעיר אותי.
אני ובולי איש השלג.
גם כשהייתי חוזרת מבית הספר, הייתי רצה לטלוויזיה ויש אין ספור תמונות שלי ושל אחותי בוהות במסך בסלון.
כבר אז האמנתי: " אסקפיזם זה כייף!!".
עברו השנים ואני ואחותי התחלנו להנות מסדרות כמו שרק אנחנו יודעות. עוקבות אחר כל סדרה חדשה שיוצאת בארה"ב. מחליפות קבצים בהנאה ומתעדכנות אחת אצל השניה באיזה פרק היא.
מויתר לציין שהשיגעון לסדרות לא קיים רק אצל בנות גיבור. וגם חברתי טולי שותפה לאהבה הגדולה הזאת ואפילו אפשר לומר שבזכותה הכרתי את אחת הסדרות הטובות שראיתי מזה הרבה שנים. (THE UNIT)
הזדמנות נהדרת לומר תודה טולי!! :).

אבל, לאחרונה, אני ואחותי גילינו שמתחיל להיות לנו מאוד קשה לעקוב אחר הסדרות אותן אנו רואות
והבנו שאנחנו חייבות מעקב מסודר אחר כל סדרה וסדרה.
לכן, עיצבתי לנו (וגם לכם) דף מעקב אחד סדרות.
תוכלו לכתוב את שם הסדרה את העונה והפרק האחרון בו צפיתם וכך תוכלו לעקוב בכייף אחר הסדרות האהובות עליכם.



A4 להדפסה- טבלה המשלבת כמה סדרות ביחד

Series A4 Inbal Gibor 4blog


A5 להדפסה-  מעקב אחר סדרה אחת

Series A5 Inbal Gibor 4blog

מקווה שהקבצים יהיו לכם יעילים למעקב אחרי האסקפיזם הפרטי שלכם.

שבוע טוב מלא בצבעים וחיוכים :)




*עיצוב: ענבל גבור © כל הזכויות שמורות לבלוג "החומרים הקטנים מהם עשויה השראה" ©

* השימוש בחומר להדפסה הוא בחינם ולשימוש פרטי בלבד.
* אין למכור או להשתמש בחומרים הגרפיים למטרות פרסום או רווח!

2 תגובות:

lily80 אמר/ה...

עכשיו רק נתקלתי בטבלה למעקב אחרי סדרות שעיצבת. פשוט גדול!!! תודה:)

Enthusiasm Quotes אמר/ה...

Very Nice And Interesting Post, thank you for sharing
Inspirational Quotes
Best Quotes - Success Quotes
Positive Life Quotes - Image Bank
Future Quotes - Smile Quotes
كلام جميل - حكمة اليوم - اقوال وحكم

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...