יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

מסיבת החורף של כלות אורבניות- הפוסט אחרי ההשראה

חזרתי אתמול הביתה אחרי הארוע הנוצץ ביותר שהייתי בו בזמן האחרון, מסיבת החורף של כלות אורבניות.
כן, מה ששמעתם, אני לא חיה את החיים התל אביביים הזוהרים, אני לא קופצת כל סוף שבוע ממסיבה למסיבה, אני אוהבת להיות באמצע השבוע בבית ובכל זאת, כשטל והדר מארגנות מסיבה, אני באה, לא משנה מתי אני צריכה לקום מחר בבוקר.
כמו כל דבר שהבנות האלו נוגעות בו, גם הפעם, הכל היה מוקפד, מדוייק ומלא בסטייל.

ניכר איך כל פרט ופרט סודר ומוקם במיוחד לאורחים. איך בתמהיל ההפקה חשבו כאן על הכל. אם זה באקססוריז שונים להנאת הקהל ואם בעיצוב העמודים שבאמצע החלל שהשתלבו מושלם עם רקדני הסווינג שפשוט עשו לי חשק להתחיל לרקוד ואפילו להתחיל ללמוד לרקוד סווינג.

Holy Lindy Land קורעים את הרחבה ועושים חשק להתחיל ללמוד  איך רוקדים סווינג



אם הסתכלתי מסביב, האורות, המוזיקה, כוסות הלמברוסקו המבעבע, האנשים השמחים וכל האהבה מסביב, לרגעים הרגשתי באמצע מסיבה של גטסבי הגדול. הכל נצץ, הכל היה שמח.











על המוזיקה שהנעימה את האוירה הופקדו מי אם לא זברה שעשו עבודה מצויינת והוסיפו לאוירה השמחה.





כבר בתחילת הארוע כשעשיתי את הסיבוב הראשון הלכתי להגיד שלום למעיין מ FUN FLOWER שלא היססה וישר קישטה אותי בסיכת ראש שזורה עם פרחים טריים וצבעוניים שתאמו נפלא לכל הלוק הפרחוני שלבשתי בערב.
הדוכן של FUN FLOWER מוסיף כל כך הרבה לאווירת הארוע וזו הדרך הכי טבעית ומקסימה לתת משהו לאורחים בחזרה ולומר תודה.
פרח בשיער ישר נותן תחושה יותר טובה. ואם לומר את האמת, הימים האחרונים שלי לא מלאים בהמון שמחה וחיוכים ואני מנסה בכוח לעשות מהימים דברים טובים אחרי שעות העבודה והמסיבה הזו עשתה את העבודה.





עוד תפסו את עיניי היו הבנות הנפלאות מ"שתיים רוקמות" שעושות חופות נפלאות בעבודת יד.  העבודה שהן עושות מרגשת ומלאה בטיפוגרפיה מדוייקת שמותאמת אישית לזוג המתחתן. פשוט תענוג.





תצוגת אופנה מרשימה של מגוון מעצבי ומעצבות שמלות הייתה חלק מגניב ביותר בערב, האמת, שאני לא מתחברת לשמלות כלה, יכול להיות כי זה עדיין לא רלוונטי, וגם האמת שאף פעם לא חשבתי על זה ולא, אין לי בראש את שמלת החלומות שלי. אבל תפסו את עיניי, איך לא, שמלות הוינטג' היוצאות מן הכלל של נדוניה, אוסף נדיר של שמלות משנים עברו שמלאות בקסם של פעם ועיצוב מרגש עם שילוב של אקססוריז נכונים וכובעים מדהימים שעושים יחד את הלוק הוינטג'י הנכון ביותר.

ואחרונים שעשו לי את הערב, הם קליינע מענטשעלעך.



אתם מכירים את החתונות האלו, באמצע שבוע, שלא בא לכם ללכת אליהם, שאתם אחרי יום עבודה שהיה ארוך וקשה וההתארגנות ליציאה מעיקה עליכם ואתם אומרים לעצמכם, אני רק אבוא לחופה, אוכל משהו, אגיד מזל טוב ואחזור הביתה לישון, מכירים?
אז תארו לכם שאתם נכנסים לחתונה ופתאום חבורת קלייזמרים מרימים את הארוע בצלילי שמחה כאלו שלא רק ששכחתם כבר את יום העבודה הארוך והמעיק, את הנסיעה לחתונה ואת הצ'ק ששמתם בכניסה, גם שכחתם שרציתם ללכת אחרי שעה, ואתם נשארים עד הסוף, כי הם לא מפסיקים לנגן ועושים לכם שמח בכל חלק בגוף, שאתם ממש לרגעים, מאושרים.
אז אלו קליינע מענטשעלעך.



אמנם אני לא בשלבים של תכנון חתונה, וטרם מצאתי חתן ;) אבל היי, אני באה מהצד של האורחים, ואם אתם שואלים את עצמכם איך לשמח את האורחים שלכם, ההרכב הזה יעשה את העבודה.

ובכלל, לכל הכלות האורבניות באשר הן, אני אומרת את זה לכל המאורסות הקרובות אליי ועכשיו אני גם אכתוב את זה, אל תתחילו לתכנן חתונה לפני שנכנסתן לכלות אורבניות וחרשתן את המגזין על כל פוסט ופוסט.

בשעה טובה ובשמחה גדולה.
ALL YOU NEED IS LOVE


אין תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...